Edvinas Juškauskas „iGo2Dakar“ komandai E. Juškauskas pasakojo, kad techninė komisija turės įvertinti, ar automobilis tinkamai sutvarkytas, ir tada bus nuspręsta, ar lietuviai gali važiuoti toliau.

Jei sprendimas būtų teigiamas, tuomet, sakoma, lauktų dar visa naktis, kad lietuvių automobilis atlaikytų likusį Dakarą.

Tiesa, absoliučioje įskaitoje ekipažas nebelenktyniautų, tačiau ralio taisyklės nurodo, kad net ir nefinišavus viename ralio greičio ruožų, galima grįžti į lenktynes ir važiuoti „Dakar Experience“ įskaitoje.

Kaip DELFI minėjo Paulius Garkauskas, Dakare dirbantis DELFI reporteris, jau žinoma, kad gaisras kilo po to, kai tepalas iš pavarų dėžės pateko ant išmetimo sistemos.

E. Juškauskas taip pat minėjo, kad važiuodamas pirmiausia pajuto tepalo kvapą, o vėliau prireikė net šešių gesintuvų, kad būtų suvaldyta ugnis.

Komandos bolido variklis, pranešė „iGo2Dakar“, jau užvestas. Beliko surinkti visus agregatus į vieną vietą ir įveikti techninę komisiją.

Sužinoję, kas nutiko debiutantų komandai iš Lietuvos, pagalbos ranką buvo pasiruošę ištiesti visi. Benediktas Vanagas, „Inbank team Pitlane“, minėjo, kad jei tik prireiks, galės „pasidalinti“ mechanikais.

Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis akcentavo, kad esant reikalui galės atiduoti savo turimą atsivežtą atsarginį variklį.