„Audimo“ prekės ženklo vadovė Vesta Krungolcienė teigia, kad bendradarbiavimo idėja gimė lengvai, nes sutapo požiūris į pamatinius dalykus. Anot jos, prekės ženklas visuomet puoselėjo tautines vertybes, prisidėjo prie nacionalinių ir socialinių iniciatyvų, o B. Vanagas – vienas iš žmonių, įkvepiančių tokiomis iniciatyvomis. Be to, jo veikla neapsiriboja vien sportu. Visoje šalyje žinomas Dakaro ralio lenktynininkas įsitraukęs į moksleivių edukaciją – skaito paskaitas mokyklose, yra kariuomenės ambasadorius.

„Užsimezgusi mūsų ir B. Vanago draugystė leidžia papildyti vienas kitą ir drauge skatinti didžiuotis savo šalimi“ , – pridūrė V. Krungolcienė.

Laukia išbandymai

Aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklo kuriami drabužiai pasižymi funkcionalumu ir išskirtiniu komfortu, kuris ypač svarbus šiuo metu Saudo Arabijoje, Dakaro ralyje dalyvaujančiai „Inbank team Pitlane“ komandai, nes sudėtingos klimato sąlygos aprangai diktuoja žymiai aukštesnius reikalavimus.

„Siekiame žmogui suteikti maksimalų komfortą, vilkint įprastai atrodančią aprangą. Gera apranga yra ta, kurią pamiršti net ir virš galvos plieskiant dykumos saulei“, – komandos laisvalaikio aprangos išskirtinumą įvardija V. Krungolcienė.

Komandos aprangų Dakaro ralyje laukia nemenkas išbandymas. Šiemet į Saudo Arabiją persikėlęs sunkiausiomis pasaulio lenktynėmis tituluojamas Dakaras klimato atžvilgiu bus kontraversiškas.

Žiemą dienos metu temperatūra Saudo Arabijos kalnuose ir dykumose siekia 8–20, o Raudonosios jūros pakrantėje – net 20–30 laipsnių šilumos pagal Celsijų. Naktį šie skaičiai kritiškai ritasi žemyn, tad, norint dirbti produktyviai, komandos turi pasirūpinti ir įvairiausiai temperatūrų amplitudei tinkama laisvalaikio apranga.

B. Vanagas ir „Audimas“ užsimena apie tai, kad dviejų žinomų vardų partnerystė po Dakaro finišo nesibaigs – klientai ateityje sulauks išskirtinio aprangos pasiūlymo.