B. Vanagas po finišo visus pasveikino su įpusėjusiu šių metų Dakaru ir pridūrė, kad šis etapas jam patiko labiausiai. Anot lenktynininko, buvo neramu dėl 477 kilometrų ilgio greičio ruožo, tačiau viskas klostėsi sklandžiai.

„Iš pradžių atrodė, kad greičio ruožas prailgs, tačiau po finišo supratau, kad galėčiau jį kartoti. Važiavome greitai, bet be didelės rizikos. Akmenų nepasitaikė, o kopų jau buvau pasiilgęs“, – komentavo komandos pilotas.

Jis pripažino, kad buvo nedidelis nesusipratimas sustojant poilsio zonoje. Organizatoriai ją neaiškiai pažymėjo, o nedidelė klaida ekipažui kainavo apie pusę minutės.

Dienos pradžia B. Vanagui klostėsi nelengvai – buvo sunku palaikyti tempą. Įveikęs 107 kilometrus rikiuotėje lenktynininkas buvo nukritęs į 22-ąją vietą.

Organizatoriai lietuvių komandos „Toyota Hilux“ visureigyje sumontavo naują GPS signalo fiksavimo įrangą. Šis sprendimas veikė tik greičio ruožo pradžioje – nuo 213 kilometrų atžymos B. Vanagas vėl ilgam buvo dingęs iš rezultatų fiksavimo sistemos.

Informacija nuolatos vėlavo, tačiau iš prieblandos zonos sugrįždavęs ekipažas pradžiugindavo gerbėjus – brangių minučių nešvaistė.

Antrojo ekipažo nelaimė

Heston MRO team Pitlane“ ekipažas nebaigė pirmojo savo Dakaro – greičio ruože užsidegė jų „Toyota Hilux“ variklis.

Edvinui Juškauskui ir Aisvydui Paliukėnui pavyko užgesinti automobilį, tačiau tam prireikė ir pro šalį važiavusių kitų dalyvių pagalbos. Iš viso buvo panaudoti net 6 gesintuvai.

Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas
Foto: Rytis Šeškaitis

Patys jaunieji ralio maratono debiutantai nenukentėjo, automobilį taip pat pavyko išsaugoti. Iki lemtingo incidento ekipažas bendroje įskaitoje užėmė 28-ąją vietą.

B. Vanagas apie jaunųjų kolegų nesėkmę sužinojo tik po finišo.

„Gaila, grįžę į bivaką spręsime, ką daryti toliau“, – komentavo lenktynininkas.