„Vienas toks balvonas nesitraukė, bandžiau lenkti ir pagavome tokį smėlio kupstą. Skridome taip, kad numontavome du ratus. Vieną šiek tiek, kitą teko pasikeisti“, – pasakojo išvargęs Vaidotas Žala.

Incidentas nepraėjo be pasekmių, mat po tokio smūgio dingo automobilio suvedimas, o drauge su juo – ir V. Žalos pasitikėjimas savimi.

Dar viena nesėkmė ištiko pačioje greičio ruožo pabaigoje. Kaip „iGo2Dakar“ komandai pasakojo V. Žala, buvo visiškai lygus kanjonas, todėl ekipažas spaudė akceleratorių iki dugno. Tačiau pataikė į kelio knygoje nepažymėtą duobę.

„Kaip kalėm, tai atrodė, kad stuburai subyrės. Visi amortizatoriai sulindo iki atraminių guolių. Saulius manęs nepaglostys, nes jam stuburas byra, man irgi kaklas atsijungė. Žiauri diena“, – guodėsi lenktynininkas.

Jis spėjo, kad dieną anksčiau „Mini“ bolido amortizatoriuose esantis tepalas įkaito, todėl šiandien važiuojant per kopas teko nemaloniai kratytis ir daužytis.

„Manau, kad bus reikalų mechanikams, nes visi ratai „Mini“ išsiskėtė“, – sakė V. Žala.

S. Jurgelėnas taip pat neslėpė, kad diena jam buvo nelengva. Pasak jo, nors važiuojant vidutiniu tempu tokį greičio ruožą būtų smagu buvę įveikti, grįžęs į finišą jis nesijaučia taip, kad šokinėtų iš laimės ir sakytų, kad važiuos dar kartą.

„Galėčiau važiuoti dar kartą, bet nenoriu. Noriu ilsėtis“, – purtė galvą šturmanas.

Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas finišą pasiekė 18-oje vietoje, o absoliučioje įskaitoje pakilo į 19-ąją.