Daug įvairių automobilių sporto disciplinų išbandęs E. Juškauskas turėjo vieną norą – pradėti lenktyniauti ir įsivažiuoti ralio maratonuose. Siekdamas tokį norą įgyvendinti, jis, kartu su komandos vadybininko Lino Ramoškos pagalba, netruko susirasti ir perspektyvų šturmaną Aisvydą Paliukėną, kuris savo lenktynininko karjerą pradėjo klasikiniame ralyje.

Pradžioje lenktynininkai planavo dalyvauti „Africa Eco Race“ ralyje, kuris vadinamas mažuoju Dakaru ir vyksta beveik tuo pačiu metu, kaip ir pats Dakaro ralis. Vis tik netrukus planai pasikeitė. Atsklidus žiniai jog sunkiausios pasaulio lenktynės iš Pietų Amerikos persikelia į Saudo Arabiją, buvo nuspręsta, kad komanda savo jėgas išbandys būtent čia – Dakaro ralyje.

A. Paliukėnas pasakojo, jog net ir mąstydamas apie dalyvavimą „Africa Eco Race“ lenktynėse, mintyse jos buvo, kaip perspektyva Dakaro link. Kaip sakė pats šturmanas, abu lenktynininkai neturėjo daug patirties, tačiau noras buvo didelis ir galiausiai jis nugalėjo.


Iškart po to, kai buvo priimtas sprendimas startuoti Dakare, E. Juškauskas ir A. Paliukėnas kipbo į technikos paieškas, kol galiausiai įsigijo jau Dakaro sunkumus atlaikiusį, Vaidoto Žalos pilotuotą „Toyota Hilux Overdrive“. Lenktynininkai pasakojo, jog buvo ir kitų variantų, tačiau pasiliko ties šiuo, nes jo istorija buvo žinoma, o ir pats V. Žala išsamiai pasakojo, kokių nutikimų ir gedimų yra turėjęs automobilis.

„Reikėjo tokios technikos, kuri atvežtų iki finišo“, – sakė E. Juškauskas.

Patys lenktynininkai savo lūkesčių šiam Dakarui neįvardijo, tačiau tikėjosi sausio 17-ąją pasiekti finišą.