Agrorodeo“ komandos šturmanas S. Jurgelėnas aiškino, kad dabar turimų atsarginių ratų skaičius yra tikrai per mažas ir iki Dakaro pabaigos turimo rezervo neužteks.

Komanda šiam Dakarui atsivežė 30 ratų įskaitant ir tuos, kurie buvo užmontuoti ant automobilio. Kai kurie jų yra skirti važiuoti smėliu, todėl kietam gruntui netinka. S. Jurgelėnas pasakojo, kad išeičių yra – lenktynininkai gali prašyti „X-raid“ komandos pagalbos arba bandyti naujas padangas montuoti ant senų ratlankių.

„Kol kas niekas nepuola ratais dalintis, nes visi mato, kaip greit jie susinaudoja, bet išeičių yra“, – sakė S. Jurgelėnas.

Šturmanas pasakojo, jog ketvirtąją dieną visi tikėjosi, kad akmenų bus mažiau, tačiau tai, ką pamatė lenktynininkai nustebino ne vieną.

„Nusiteikėm, kad antroje greičio ruožo dalyje bus daugiau smėlio, tačiau ten buvo ne tai, kad akmenys, o visos uolos. Kai kurios buvo net ne žmogaus, o skulptūrų dydžio“, – sakė S. Jurgelėnas.

Jis teigė, kad dabar kartu su V. Žala laikosi plano, kad vietose, kur akmenys yra mažiau pavojingi, važiuoja greičiau, tačiau priartėjusi prie didesnių akmenų ir pavojingesnių vietų, komanda tempą sumažina.

„Šiandien visų tempas buvo toks, kad lenktynininkai tiesiog tikėjosi pasiekti finišą“, – užbaigė lenktynininkas.