„iGo2Dakar“ komanda DELFI pasakojo, kad mechanikams nereikėjo plušėti visą naktį – automobilis buvo sutvarkytas iki 2 valandos nakties.

Agrorodeo“ mechanikas Romas Žalnierukynas pasakojo, kad be standartinių patikrinimų, kuriuos mechanikų komanda atlieka kas kartą, kai automobilis grįžta į bivaką, prisidėjo nemažai kitų darbų.

„Papildomai reikėjo perrinkti galinio dešinio rato pakabą, papildomai patikrinti guolį, šarnyrus. Be to, pakeitėme ir vairo traukės antgalį, kai kuriuos vamzdelius, kurie buvo prakirsti, ir oro aušinimo žarnas“, – kalbėjo R. Žalnierukynas.

Tiek visko reikėjo keisti dėl to, kadangi pažeistas ratas, aiškino inžinierius, išdrasko nemažai aplink esančių mazgų. „Mini“ galinėje dalyje įkurdinta nemažai agregatų, pavyzdžiui, visa aušinimo ir kondicionavimo sistema.