„Šiandien pridaužėm ratų, pirmieji du žuvo labai anksti, po to buvome paklydę, dar vėliau vienu smūgiu du ratus pramušėm, dėl to juos teko skolintis. Vėliau gana ilgą atkarpą sekėsi lyg ir neblogai, tačiau jau netoli finišo prakiuro dar viena padanga, o rezervo nebeturėjome“, – pasakojo į finišą ant ratlankio atvažiavusios „Agrorodeo“ komandos pilotas.

V. Žala sakė, kad paskutinius 40 kilometrų teko važiuoti ne greičiau nei 50 km/val. bei kas kiek laiko reikėjo stoti visiškai išplyšusią padangą pakeisti prakiurusia, tačiau mažiau pažeista.

„Keisdami ratus norėjom prisidaryti mažiau reikalų automobiliui, bet vis vien prisidarėm“, – nusivylimo neslėpė lenktynininkas.

Pilotas dalinosi mintimis, jog vien palaikyti gerą važiavimo tempą – neužtenka, nes reikia jį ir valdyti, o šiandien to padaryti nepavyko.

Praėjusia diena nesidžiaugė ir šturmanas Saulius Jurgelėnas, kuris pripažino, kad trečiajame greičio ruože nebuvo nieko gero.

„Supratom, kad kitiems taip pat nebuvo lengva diena, nes kai tekdavo sustoti pasikeisti rato ir mus aplenkdavo varžovai, pradėję važiuoti greit juos pasivydavom“, – aiškino S. Jurgelėnas.

Šturmanas pastebėjo, kad šiame greičio ruože buvo ir labai klaidžių vietų, kuriose nemažai šturmanų klydo, o tai komandoms kainavo svarbias minutes.

„Labai gera ir akivaizdi pamoka. Jei pirmą dieną važiavom labai gerai ir turėjome aukščiausią rezultatą, nes neprakirtom nė vieno rato, tai šiandien su šešiais prakirstais turim tai, ką turim“, – sakė S. Jurgelėnas.