Startavę iš 18 pozicijos, jau pirmajame greičio ruožo kelio punkte jie smuko net į 53-ią vietą. Tuomet atskriejo žinia, kad neveikia vienas iš „Kredos“ turimo „Toyota Hilux Overdrive“ variklio aušinimo ventiliatorių, esančių automobilio gale.

„Keiktis aš nesikeiksiu, bet norėtųsi. Kiek galima? Tik išvažiavome, ir vėl“, – apmaudo neslėpė finišą pasiekęs A. Juknevičius, prisimindamas, kaip jam sekėsi praėjusių metų Dakaras, kai po avarijos automobilis kaito ir porą dienų bivaką komanda pasiekė visiškoje tamsoje.

Visą 319 kilometrų atkarpą ekipažas įveikė priverstas stabčioti, kad variklis neperkaistų. Kas kartą, pasakojo D. Vaičiulis, kai tik temperatūra pakildavo iki 120 laipsnių, tekdavo stoti ir variklį aušinti.

„Vos nuvažiavome nuo starto ir žiūriu, kad temperatūra jau 118 laipsnių siekia, nors dar perspėjimai ir nedegė – ties 120 užsidega perspėjimas. Sustojome, nuorinome sistemą, galvojom, gal oro pasigavo kur nors. Bet įjungėme priverstinį ventiliatorių, palindau pažiūrėti ir matau, neveikia vienas. Viskas buvo aišku iš karto“, – apie patirtą problemą pasakojo A. Juknevičius.

Didžiausi sunkumai ekipažui prasidėdavo smėlyje, kur varikliui tekdavo didžiausios apkrovos. Mat ten temperatūros pasiekdavo ribines ir tekdavo stoti.

„Tačiau gera žinia, kad tai – ne variklio problema. Pakeisime ventiliatorių ir rytoj vėl viskas bus gerai“, – pabrėžė D. Vaičiulis.

Nepaisant to, vyrai prisipažino, kad nesmagu, kai visas ralis prasideda nuo techninių problemų.

„Bet mes optimizmo neprarandame, ką darysi, kad šiandien nepavyko su vėjeliu pravažiuoti“ – DELFI sakė A. Juknevičius.

„Kredos“ ekipažas pirmąjį Dakaro ralio greičio ruožą įveikė būdami 48-oje vietoje.