„Rimtai? Eik tu, pokštininke“, – taip į žinią, kad yra greičiausi šiandien, reagavo „Agrorodeo“ ekipažo nariai, kalbėdamiesi su „iGo2Dakar“ komanda. Tiesa, Dakaro ralyje dirbančiam DELFI reporteriui Pauliui Garkauskui V. Žala minėjo jautęs, jog rezultatas turi būti neblogas, mat, nors ir buvo daug akmenų, lenkė varžovus, sustojusius keistis prakirstų ratų.

„Per testus to nejaučiau, bet dabar jausmas toks, kaip iš „Mitsubishi“ atsisėdus į WRC modelį“, – gyrė naująjį bolidą V. Žala.

Pasakodamas apie trasą jis atkreipė dėmesį, kad labai daug akmenų. Greitesni ekipažai pralekia ir tuoj stoja keisti ratų. Ir lietuviai grįžo, sakė V. Žala, „ant ribos“, mat vienas iš bolido ratų ėmė leisti orą.

„Pavargau šiek tiek, apšilimas ilgokas, kaklas jau spėjo pamiršti, kiek krūvio gauna. Bet automobilis yra... Neįsivaizdavau, kad taip gali būti, važiuoji, vėjelis pučia, balansas toks, kad milimetrais viską valdai“, – gyrė „Mažylį“ lenktynininkas.

Nepaisant visko, trasoje pavojų tikrai buvo. Kaip pasakojo V. Žala, pravertė ir klasikinio ralio patirtis, mat greitose atkarpose reikėjo kaip reikiant manevruoti, o tuoj po jų laukdavo lėti ruožai.

„Buvo ir skardis vienas nepažymėtas, nors tikrai galėjo būti toks pažymėtas. Kadangi į jį buvo įlėkęs kitas kolega, tai per plauką pats išvengiau“ – kalbėjo V. Žala.

Tikrą sensaciją Lietuvai padovanoję V. Žala ir S. Jurgelėnas spurtavo ir per 3 val. 19 min. 04 sek. aplenkė tokias Dakaro ralio legendas, kaip S. Peterhanselį (3 val. 21 min. 18 sek.), C. Sainzą (3 val. 21 min. 54 sek.) ir N. Al-attiyahą (3 val. 24 min. 37 sek.)