Gerbėjai, akylai sekantys Dakaro rezultatus, netruko pastebėti, kad ganėtinai geroje pozicijoje startavęs ekipažas kažkur atsiliko.

Pirmąjį greičio ruožo kelio punktą jie pasiekė būdami 53, tokią pat poziciją išlaikė ir antrajame punkte, nors startavo 18-i.

Vėliau atskriejo žinia, kad neveikia vienas iš variklį aušinančių ventiliatorių, todėl motoras kaista.

Tarpiniame punkte komandos sutiktas D. Vaičiulis pasakojo, kad ventiliatorius nustojo veikti netikėtai.

„Gal kažkoks akmuo pataikė, gal kažkas. Ir jeigu tik sudėtingesnis palipimas į kopą ar per smėlį, užkaistą variklis iki 120 laipsnių ir esame priversti sustoti“ – kalbėjo „Kredos“ šturmanas.

Kas kartą po užkaitimo ekipažas turi luktelėti minutę-kitą, kad variklis atvėstu, mat šitaip nedarant, yra nemaža tikimybė, kad jau pirmąją Dakaro ralio dieną tektų spręsti perkaitinto variklio problemą.

„Bet tai ne taip blogai, kaip pernai – pernai išpildavo aušinimo skysti. O dabar palauki šiek tiek, atvėsta ir važiuoji“, – sakė D. Vaičiulis.