„Tų naujienų yra tiek daug, kad su jomis reikia ramiai susigyventi“, – neslėpė Antano Juknevičiaus bendražygis.

Viena įdomiausių naujienų yra susijusi su laiku. Pasirodo, kadangi diena Saudo Arabijoje, kurioje šiemet pirmą kartą vyksta Dakaro ralis, yra dviem valandomis trumpesnė nei Pietų Amerikoje, kur ralis vykdavo pastaruoju metu, organizatoriai nusprendė, kad temstant lenktynininkams važiuoti nesaugu.

Tad jeigu ekipažas iš lenktynių trasos neišvažiuos iki 18 valandos vakaro vietos laiku (17 val. Lietuvos laiku), jiems bus atsiunčiamas specialus kodas, „atrakinsiantis“ visą navigaciją. Kitaip tariant, lenktynininkai matys visą trasą su kelio taškais, kad kuo greičiau grįžtų iki bivako.

„Tai šiek tiek palengvinimas daugumai. Po 18 valandos visiems atsidarys trakas ir galės visi matyti maršrutą iki bivako, taip išvengdami visokių navigacinių kliurkų arba bėdų“, – kalbėjo D. Vaičiulis.

Dar viena naujovė bus taikoma tik kai kuriose trasose, siekiant užtikrinti dalyvių saugumą. Pasak „Kredos“ šturmano, kai kuriomis dienomis išmušus 21-ai valandai (20 val. Lietuvos laiku), trasos bus uždaromos. Jeigu jose bus likę lenktynininkų, jiems bus duotas nurodymas tiesiausiu keliu važiuoti iki bivako, nebesekti kelio knygos nurodyto maršruto.

Naujovių yra ir dėl teisės, leidžiančios grįžti į Dakaro ralį tolimesnėms lenktynėms, nors kažkurią dieną ekipažas patyrė rimtą gedimą ir greičio ruožo finišo nepasiekė. Beje, elito sąraše esantys lenktynininkai, tarp kurių yra ir šis Lietuvos ekipažas, tokia teise naudotis negali.

„Dabar nurodoma, kad pasinaudoti tokia teise galima per tris dienas. Ne taip, kaip anksčiau, kai jeigu buvai priverstas pasitraukti pirmoje Dakaro pusėje, dar iki laisvadienio, galėdavai grįžti antroje ralio pusėje“, – komentavo D. Vaičiulis.