Prieš sėsdamas prie lenktyninio bolido vairo A. Juknevičius, kaip įpratęs, testų trasą apžiūrėjo vienu iš palaikymo automobilių. Nuojauta dykumų vilko neapgavo, trasa vingiavo siaurais serpantinais ir stačiais keliukais. Trasos pabaigoje paaiškėjo, kad net neprasidėjus lenktynėms Dakaras jau pareikalavo ir pirmosios aukos. Tik šiemet į automobilį persėdęs Martin Kolomy trasoje pademonstravo įspūdingą žvakę. Daug metų lenktynėse jis varžėsi vairuodamas sunkvežimį, o tai lenktynininkui galėjo pakišti koją.

„Karšta, – apibūdindamas bandymų trasą kalbėjo A. Juknevičius, – trasos jau testų pradžioje smarkiai išartos sunkvežimių, tai jei dabar taip, įdomu kas dėsis po pietų. Gali būti, kad vakare automobilių bus „prisėdę“ ant kiekvieno kupsto. Organizatoriai niekam nepateikė schemų, tad visoje trasoje buvo chaosas.“

Pirmąjį ratą lengvu tempu apsukę ir su mechanikais techniką pasitikrinę ekipažo nariai vėliau bandydami savo bolidą šiek tiek persistengė ir patys pateko į smėlio spąstus, tiesa, iš jų išsivaduoti pavyko gana greitai.

„Lėkėm su vėjeliu, paskutinį ratą, kaip visada, šiek tiek persistengiau. Darius dar bandė stabdyti, nes tempas buvo geras, ir ant tų žodžių atsitrenkėme į smėlio sieną. Smūgis buvo lengvas, tad didelių problemų turėtume išvengti. Ačiū draugams iš IVECO, kurie padėjo greitai išsivaduoti. Testai gavosi linksmi, gavome ir kastuvais pamosuoti ir virvę išbandyti“, – geros nuotaikos neprarado „Kreda“ komandos lenktynininkas A. Juknevičius.

Komandos lenktyninis bolidas didesnių pažeidimų nepatyrė ir mechanikams teko tik pakeisti priekinį sparną ir prieš rytdieną tik dar kartą viską peržiūrėti bei išvalyti.

Pernai metais galimybe prailginti važiuoklę nepasinaudojęs lenktynininkas, šia naujovę išbandė šiemet. Jo teigimu, šis patobulinimas tikrai atnešė didelį skirtumą ir pagerino sukibimą. Testų metu komandos nariai norėjo kuo labiau apkrauti ir išbandyti ją dideliu greičiu. Dėl šios priežasties mechanikai padangose laikė aukštą slėgį ir pripylė daug degalų.

Jau ryt „Kreda“ komandos laukia likusieji administraciniai formalumai po kurių lenktyninis automobilis bus uždarytas į uždarą parką iki pat Dakaro starto podiumo.