„Petrus Racing“ komandos pilotas Gintas Petrus nėra naujokas Dakare. Kartų su šturmanu Tomu Jančiu startuosiantis lenktynininkas pasakojo, jog trijuose Dakaruose yra startavęs 2005-2007 metais. 2008-aisiais G. Petrus taip pat ruošėsi į Dakarą, tačiau sunkiausiomis lenktynėmis vadinamas ralio maratonas tada neįvyko.

Lenktynininkas atviravo, jog po to, kai dėl renginio atšaukimo komandos patyrė nemažus nuostolius, jis nusprendė Dakaro organizatorių rengiamose lenktynėse nedalyvauti. Tiesa, praėjusius metus be Dakaro, lenktynininkas neleido laiko veltui ir savo jėgas bandė kitose lenktynėse.

Komandos šturmanas Tomas Jančys taip pat jau yra susipažinęs su smėlynais Afrikoje, tačiau priešingai nei pilotui, šturmanui šis Dakaras bus pirmas. T. Jančys pasakojo, jog prieš startą vis dar analizuoja lenktynių reglamentą, kad pavyktų išvengti brangias minutes kainuojančių baudų.

Gintas Petrus

T. Jančys, kaip ir komandos pilotas yra dalyvavęs „Africa Eco Race“ lenktynėse, tačiau anksčiau tai darė motociklu. Ralio maratonas automobiliu, T. Jančiui bus šiokia tokia naujovė, tačiau komandos nariai tvirtino, kad jau turėjo kelias treniruotes, kuriose galėjo ne tik pasimokyti dirbti kartu, tačiau ir paanalizuoti, kur dar reikėtų pasitempti.

G. Petrus aiškino, kad jiedu kartu jau dalyvavo lenktynėse Lenkijoje ir Bulgarijoje. Tiesa, T. Jančys pripažino, kad jie dar nėra pažįstami taip, kad šturmanas galėtų numatyti kelis piloto žingsnius į priekį, tačiau turi susitarimų, pagal kuriuos vienas kitam informaciją perduoda lenktynių metu.

„Petrus Racing“ komanda Dakare startuos su senesniu „Toyota Hilux“ modeliu, todėl teigė, kad galimybės galbūt šiek tik yra mažesnės galimybės, tačiau daugiau ar mažiau technika yra panaši.

Tomas Jančys

Paklausti, ko tikisi iš šio Dakaro, komandos pilotai teigė, jog konkrečių tikslų sau nekelia ir vietos, kurią norėtų užimti, numatę nėra. T. Jančys teigė, jog pagrindinis tikslas yra finišuoti ir tai padaryti, kaip įmanoma geriau.

Kartu su G. Petrumi ir T. Jančiu į Dakarą vysk ir du žmonės atsakingi už techninę pagalbą. Šturmanas pasakojo, jog prieš startą Dakare ir pats mokosi, kaip greitai pakeisti pagrindines automobilio dalis – ratus, pusašius, vairo kolonėlę bei kaip greitai išsiaiškinti kitus dažnai pasitaikančius gedimus.

G. Petrus pranešė, jog komanda į Saudo Arabiją išvyksta sausio 2-osios ryte.