Vienas pirmųjų, kaip ir kasmet į eilę prie techninių komisijų atsistojo ir Dakaro legenda Antanas Juknevičius. Pats asmeniškai visuomet išlydintis techniką, „Kreda“ komandos sportininkas, juokėsi, kad šiais metais, deja, startą pramiegojo keliomis minutėmis.

„Praėjome antri iš visų europiečių, praleidome vieną „Mini“ į priekį starte – reiks iki Dakaro su reakcija padirbėti, – juokėsi 11-ą kartą į Dakarą besirengiantis sportininkas. – Neturėjome jokių užlaikymų ar problemų – visus antspaudus gavome, plombos užklijuotos, užtrukome apie 1,5 val.“

Anot A. Juknevičiaus, galima matyti, kad prancūzus lokacijos pasikeitimas veikia ne itin teigiamai – organizacijoje daug išsiblaškymo, pasimetimo.

„Dabar laukia kelionė iki uosto. Priešingai nei Havre, kur viskas buvo vienoje vietoje, čia reiks pavažiuoti virš 80 km“, – kalbėjo lenktynininkas.

Kelionei iš techninės patikros Dakaro dalyvių laivo link susibūrė net kelios lietuvių komandos. Kartu su „Kreda“ lenktyniniu automobiliu, „Manvestos“ automobilvežiu iki uosto keliavo ir kitų Dakaro lietuvių – Arūno Gelažninko ir Vaidoto Žalos – technika.

Dakaro dalyvių technikos laukia beveik mėnesio kelionė laivu, o jos šeimininkai savo automobilius, sunkvežimius, motociklus, keturračius, lengvuosius bagius ir palaikymo techniką pamatys jau 2020-aisiais, sausio 1 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją