31-oje vietoje finišą pasiekęs B. Vanagas iš 11-os vietos absoliučioje įskaitoje nukrito į 14-ąją. Valandą laiko praradęs komandos lyderis neslepia – susigrąžinti ją per dvi likusias ralio dienas yra neįmanoma, o gal netgi ir pavojinga.

„Pirmoje dalyje viskas buvo gerai, apsilenkėme visus, kurie mums dulkes kėlė, išsiveržėme į priekį. O tada įvažiavome į kopų masyvę, užklimpome. Pasikėlėme vieną pusę, kitą, nusileidome ir Sebas sako, kad, žiūrėk, tepalas“ – pasakojo apie atrastą gedimą lenktynininkas.

Paaiškėjo, kad tepalas bėga iš hidrauliniu komandos bolido kojų, leidžiančių automobilį pakelti aukštyn. Gerai, pabrėžė B. Vanagas, kad tepalo užteko tam, kad kojos būtų suskleistos žemyn, mat jei jis būtų išbėgęs visas, automobilis būtų taip ir likęs kyboti.

„O įlipęs į mašiną supratau, kad neturiu ir vairo stiprintuvo. 200 kilometrų be jo. O važiavimas per kopas yra toks, kad nuolatos vingiuoji, manevruoji. Ir be vairo stiprintuvo vairo nepasuki. Prisiminiau visas savo senas traumas“, – atviravo lenktynininkas.

Važiuojant teko klimpti, o sutikę „Agrorodeo“ ekipažą, sportininkai pasiskolino litrą tepalo. Tačiau jo, kalbėjo B. Vanagas, neužteko.

Komandos lyderis neslepia, kad šiandien mielai pasinaudotų „Joker“ taisykle, leidžiančia prioritetiniams vairuotojams grįžti į greičiausių gretas.

„Labai norėtume, bet negalime. Ši taisyklė leidžiama prioritetiniams vairuotojams – mes jais esame, – kurie ankstesnę dieną finišavo ne žemesnėje nei 15-oje pozicijoje. Mes rašysime paraišką, bet greičiausiai nepavyks“, – svarstė pilotas.

Atvertė „Maz“

Prie visų nuotykių prisidėjo ir tai, kad komandos automobilis įkrito į vadinamąjį smėlio piltuvą, iš kurio niekaip negalėjo išvažiuoti.

„Galiausiai važiavau per keterą, nesugebėjau išlaikyti vairo ir automobilis vertėsi. Prigulėme ant šono. O trasa už kopos, niekas mūsų nemato, aplink dalyvių nėra“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.

Jis pasakojo, kad „Iveco“ komanda nesustojo, nestojo ir dar vienas sunkvežimių ekipažas. Lietuviams pagelbėjo baltarusių „Maz“ komanda, prikabinusi lyną ir trūktelėjusi bei pastačiusi bolidą ant ratų.

„Žiūrėsime, kodėl ši problema yra, nes mums jau antrą kartą taip atsitiko. Kai ne pats darai klaidas, o technika genda, taip pikta – negaliu“ – raukėsi pilotas.

Kalbėdamas apie artimiausias dvi dienas, B. Vanagas neslėpė, kad per likusias dvi Dakaro dienas bandys kovoti dėl pozicijų, o ne pasyviai laukti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (326)