Organizatoriai žadėjo, kad šis greičio ruožas padės atsikratyti silpniausių, išlikusių Dakare. Tam greičio ruožas turėjo viską – klampųjį smėlį fesh fesh, aštrius akmenis ir minkšto smėlio kopas, tačiau 65-ių išlikusių automobilių ekipažų tai neišgąsdino.

Akis į akį su iššūkių susidūrę lenktynininkai kovėsi iš paskutiniųjų, o pagaliau lenktyninį tempą galėję demonstruoti A. Juknevičius ir D. Vaičiulis džiaugėsi, jų žodžiais, labai smagia diena, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Antanas Juknevičius
Foto: Organizatorių nuotr.

„Esame tokioj pozicijoj, kokioje ir norime būti, – po finišo kalbėjo Antanas Juknevičius. – Vienoje vietoje buvome užklimpę fesh fesh dulkėse, ten gal kokias 7 minutes praradom, o kitkas – kaip iš pypkės – nei ratų prapylėm, nei pasiklydom – gerai dirbom abu. Labai smagus greičio ruožas.“

Likus vos trims etapams iki legendinio Dakaro ralio pabaigos galima drąsiai teigti, jog statistiškai šių metų varžybos buvo vienos sunkiausių – automobilių klasėje lenktynių nebetęsia 61-as ekipažas, pasirodymą baigė 57-i motociklininkai ir keturračių klasės sportininkai.

Po 7 Dakaro ralio greičio ruožų, ekipažas užima 41-ą vietą absoliučioje ralio įskaitoje.