B. Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio („Toyota Hilux“) ekipažas bendroje įskaitoje – 11-tas. Jis 2 val. 44 min. 41 sek. atsilieka nuo lyderio katariečio Nassero Al-Attiyah („Toyota Hilux“).

„Pasidžiaugėme ir eikime toliau. Čia dar tiek gali prisidaryti reikalų, o mes kartais būnam arti jų. Man Dakare dažnai nesisekdavo, tai gali gi kada nors tą nesėkmių limitą ir išnaudoti“, – su šypsena apie esamą poziciją absoliučioje automobilių klasės įskiaitoje pasakojo B. Vanagas.

Kalbėdamas apie reikalus pilotas, važiuojantis drauge su šturmanu Sebastianu Rozwadowskiu, vis pamini trečiąją Dakaro dieną, kai jį užklupo virusas, šuolį nuo kalnelio, kurį internautai neretai pavadina skrydžiu. Tąkart, sako B. Vanagas, komanda buvo labai arti. Jei įsivaizduotumėte tokį patį šuolį gatvėje, turėtumėte savo automobilio priekinėmis grotelėmis paliesti asfaltą.

„Jeigu šitas skrydis būtų su seno tipo „Toyota“, kurioje atsarginiai ratai sudėti gale, būtų buvę tikrai blogai. 100 kilogramų gale – galite tik įsivaizduoti, kokia švytuoklė“, – pasakojo per laisvadienį Dakare B. Vanagas.

Į varžovus užmes akį

Kalbėdamas apie strategiją ateinančioms penkioms Dakaro ralio dienoms, rekordinę poziciją Lietuvai absoliučioje įskaitoje užimantis lenktynininkas išdavė, kad iki šiol „General Financing team Pitlane“ ekipažas tiesiog važiavo pirmyn – nesižvalgė į esančius aplink.

„Dabar pradėsime žiūrėti. Lieka penkios dienos ir tai yra toks laikas, kai gali pradėti šiek tiek kontroliuoti situaciją. Todėl stebėsime 2-3 varžovus priešais mus ir už mūsų, kad matytume, kur galime susiimti, kažką keisti ir patobulėti“, – apie būsimą strategiją kalbėjo pilotas.

Laukiantys greičio ruožai, sakė B. Vanagas, greičiausiai nebeturėtų būti tokie, kaip buvo 5-ąją Dakaro ralio dieną. Tiesa, tai nereiškia, kad sunkumų nebus.

„Tikrai dar turėsime akmenų ir „fesh-fesh“, bet vėliau galbūt sulauksime ir smėlio – vardijo B. Vanagas. – Organizatoriai kalbėjo apie daug smėlio, bet čia, matyt, buvo triukas. Jie „fesh-fesh“ prilygino smėliui, bet lenktynininkams tai yra du skirtingi dalykai ir jų nereikėtų painioti. Tačiau kas bus, ten mes važiuosim – kito pasirinkimo neturime.“

Lenktynininkas pastebėjo ir tai, kad iki šiol ne viena ralio žvaigždė išreiškė nepasitenkinimą tuo, kaip kelio knygose atspindėta trasa, kuria tenka važiuoti. Anot jo, daug priekaištų išreiškė Carlosas Sainzas, Sebastieno Loebo šturmanas Danielis Elena taip pat pradėjo diskusiją, sulaukusia pasaulinės žiniasklaidos dėmesio.

„Manau, kad viskas taip paprastai nesibaigs ir gresia nemalonumais. Nes netikslumai netikslumais, bet kai kelio knygoje yra nepažymėtos pavojingos vietos, jau nebejuokinga – mes čia kalbame apie gyvybes“, – pabrėžė B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (90)