Sartavęs iš 89-os pozicijos, lenktynininkas nuosekliai lipo aukštyn. Galiausiai į finišą jis atvažiavo būdamas 53-oje vietoje. Visgi kur kas labiau gerbėjus pradžiugino tai, kad motociklininkas savo klasėje, kurioje varžosi, „Original by Motul“, užkopė rekordiškai aukštai – į 7 vietą.

Pasiekęs finišą motociklininkas prisipažino, kad navigacija kopose, paskutiniuose punktuose, jam tikrai buvo sudėtinga.

„Daug kas „nugrybavo“. Nusileidau nuo kalno ir dvi vėžės – į kairę ir į dešinę. Visi suko į dešinę, bet navigacija aiškiai rodė, kad reikia į kairę. Kadangi benzino bakai dar buvo nesibaigę, važiavau pagal ją ir pataikiau, o tie, kurie važiavo į dešinę, dar nei vienas negrįžo, – DELFI žurnalistui Pauliui Garkauskui pasakojo B. Bardauskas.

Finišas 5-ąją Dakaro dieną dar nereiškia, jog galima ilsėtis. Motociklininkui teks įveikti daugiau nei 400 km bendro naudojimo keliais.

Be to, maratoninės dienos sunkiomis Dakaro ralio trasomis nepraėjo be pasekmių. P. Garkauskas spėjo užfiksuoti, kad lenktynininko motociklas jau pažymėtas sudėtingų kelio ruožų. Sulinkęs jo ratlankis.

Sulinkęs Balio Bardausko motociklo ratlankis

Tai, kad vienišių klasė yra velniškai sunki ir pavojinga, įrodo šios dienos nelaimė trasoje. Maxas Huntas, ilgą laiką buvęs įskaitos lyderiu, turėjo pasitraukti.

Kaip pranšė organizatoriai, vyras avarijoje sudaužė savo motociklą ir ralio tęsti paprasčiausiai nebegali.

Balys Bardauskas yra pirmasis Lietuvos motociklininkas, dalyvaujantis Dakare vienišių klasėje.

Finiše – tarp 40 greičiausių

Arūnas Gelažninkas, „East and Nord by Lituanica“ komandos motociklininkas, finišą penktą Dakaro dieną pasiekė būdamas preliminariai 38-oje vietoje.

„Šiandien, turbūt, buvo sunkiausia diena kol kas. Gerai, kad rytoj turime poilsio dieną“, – po finišo sakė Arūnas Gelažninkas.

Jis juokėsi, kad spėjo starte išbandyti motociklo galimybes. Anot lenktynininko, važiuoja 170 km/val., tačiau kitų motociklininkų technika dar greitesnė.

Trasoje jis gelbėjo bičiulį iš Olandijos, vėliau buvo 10 minučių paklydęs. Visgi jei pirmoji greičio ruožo dalis buvo ne tokia sudėtinga, antroje, kai prasidėjo kopos, buvo kur kas sudėtingiau.

„Ir kritau kartą, nulaužiau rankenų apsaugas, ir įkilti daug kur buvo sunku, kai kur tik iš 5-6 karto pavyko įkilti. Visiems sunku buvo“, – kalbėjo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)