„Labai geras, labai techniškas greičio ruožas, savyje turintis kopų, greičio, kanjonų, akmenų, sudėtingų atkarpų, ralio keliukų truputėlį – greičio ruožas vairuotojams pasimėgauti. Širdis tikrai dainavo, aišku po daugiau kaip 300 kilometrų jau norėjosi į finišą“, – šypsojosi Benediktas Vanagas. – Važiavome labai atsargiai, tausodami automobilį, saugodami ratus. Neturėjome jokių bėdų, tik keletą mažų paklydimų, kurie mums galėjo kainuoti keletą minučių, bet nieko rimto.“

Preliminariai 16–oje vietoje finišavęs ekipažas savo pasirodymą vertino kaip dinamišką, tačiau saugų: „Šiek tiek laiko praradome dulkėse, negalėdami pavyti priekyje važiuojančio Eriko van Loono tiek, kad galėtume jam signalizuoti. Taip pat pavyko aplenkti vieną iš „Peugeot“ bolidų, važiuodami paskui jį taip pat užtrukome, bet be to – jokių sudėtingų epizodų. Buvome labai atsargūs akmenuotose zonose, nes ten atrodo, jog gali lėkti, tačiau tas, turbūt, būtų užtrukę neilgai, tad taupydami ratus, buvome labai konservatyvūs.“

Paklaustas apie visą dieną iš stebėjimo radarų dingusio Vaidoto Žalos situaciją, B. Vanagas prisiminė, jog matė kolegas keičiančius atsarginį ratą, bet pilotas Vaidotas Žala ranka parodė, jog pagalbos jiems nereiks, tad ekipažas tęsė savo kelionę link finišo.

Nepaisydami labai dažnai greičio ruože kitusios dangos, „General Financing team Pitlane“ ekipažo nariai nusprendė pasirinkti konservatyvią taktiką ir padangų slėgį sureguliavo biresnei dangai, taip prarasdami galimybę didesniu tempu judėti per kietesnio grunto paviršius, tačiau toks sprendimas įpareigojo būti dar atsargesniais.

Benediktas Vanagas finišavo 2019 Dakaro antrame greičio ruože

Pirmąją maratono dieną ekipažą kamavę pavarų dėžės nesklandumai po iki išnaktų užtrukusio technikų darbo taip pat panaikinti: „Vakarykščiai „Overdrive“ inžinierių komentarai privertė truputį pakeisti man įprastą pavarų jungimo metodiką ir nors tas pokytis sudaro gal 3 proc. nuo to, kas man įprasta, anot inžinierių, tai labai svarbu būtent šio modelio pavarų dėžėms“, – tęsė sportininkas.

Dabar ekipažo laukia 200 kilometrų kelionė iki antrojo bivako. Dėl šiandieninės starto tvarkos, automobilius vairuojantys ekipažai finišą pasiekė apie 10.30 val. ryte, tad po kelias valandas truksiančios kelionės, jie gaus progą pailsėti prieš rytoj laukiančius naujus iššūkius.

O pastarųjų netruks: jeigu šiandien ir vakar dalyviai judėjo dalinai pažįstamomis vietovėmis, tai rytojus juos nuves į visiškai naują kopų masyvą. Kartu su nauju išbandymu lauks ir kol kas ilgiausia diena Dakaro ralio trasoje: 331 kilometras greičio ruožų, bei 467 kilometrai bendro naudojimo keliais. Beveik aštuonių šimtų kilometrų kelionė užtruks visą dieną, tad norint sulaukti finišuojančių tėvynainių, panaktinėti teks.