Kelias itin pavojingas vietas iš 84 km trasos prieš startą išskyręs „Craft bearings“ komandos navigatorius Darius Vaičiulis pakoregavo komandos taktiką – patyręs Dakaro vilkas ilgų tiesiųjų kupinoje trasoje, norėdamas kompensuoti variklio galių skirtumą, padangų slėgį susimažino labiau nei priešininkai, tai leido būti greitesniems kopose.

„Mes žinom, kad mūsų variklis yra silpniausias tarp dvidešimtuko sportininkų, todėl specialiai pasirinkome žemesnį padangų slėgį nei konkurentai. Šis sprendimas mums leido būti greitesniems supustytose kopose, tačiau pavojingiausioje atkarpoje išdžiūvusioje upės vagoje su akmenimis privalėjome būti atsargesni, – pasakojo 10-ame Dakaro ralyje dalyvaujantis lietuvis. – Šis greičio ruožas buvo 1-1,5 proc. viso Dakaro, tai čia kovoti dėl sekundžių būtų mažų mažiausiai kvaila, todėl mes važiavom užtikrintai, savo tempu ir esame patenkinti.“

Bendrojoje įskaitoje pirmas atgal į stovykloje įrengtą finišą grįžo katarietis Nasseras Al-attiyah, kuris praėjusių metų nugalėtoją ispaną Carlosą Sainzą aplenkė 1 min. 59 sek. Trečias liko lenkas Jakubas Przygonskis.

Po pirmosios dienos Dakaro organizatoriai antrąją ralio dieną, regis, nori iš peties patikrinti lenktynininkų pasiruošimą. Sportininkų laukia net 342 km ilgio greičio ruožas ir dar daugiau nei 200 km pervažiavimų. Šiame greičio ruože organizatoriai žada tikrą pragarą navigatoriams. Lengviau nebus ir dėl to, jog automobiliai startuos pirmieji ir neturės motociklininkų paliktų vėžių, leidžiančių spėti, kuri kryptis teisinga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)