„Vežamės kone dukart mažiau atsarginių dalių, – tiesioginio eterio metu sakė lenktynininkas. – Darome tą vedami finansinių sumetimų.“

Kaip aiškino B. Vanagas, gera dalis ta, kad didelė dalis „Overdrive“ komandos lenktynininkų važiuoja turėdami tokią pačią arba panašią techniką, tad atsarginės dalys – vienodos. Tad lietuviai susitarė su gamykline komanda, jog esant reikalui, atsarginių dalių galės nusipirkti tiesiog bivake.

„Susimokėjome depozitą, atsidarėme specialią sąskaitą atsarginėms dalims ir susitarėme, kad jeigu reikės, galėsime naudotis jų turima technine baze“ – sprendimą aiškino lenktynininkas.

Mažiau ne tik atsarginių dalių, bet ir, pavyzdžiui, padangų. B. Vanagas į Dakaro ralį gabenasi vos 24 padangas, nors ankstesniam raliui vežėsi apie 50.

„Net pačiam kiek nejauku. Žinoma, smėlyje padangos dyla mažiau, bet jeigu jas numontuoji, tada sugadini. Be to, pavyko gauti gamyklinius ratlankius, kuriuos naudoja ir gamyklinės komandos. Potencialiai kiekviena rato evoliucija yra vis geresnė, nors dienos pabaigoje tai, greičiausiai, nieko daug nelems“, – kalbėjo B. Vanagas.

Kartografo neturės

Praėjusiame ralyje B. Vanagas pabrėžė, kad komanda ieškos ir profesionalaus kartografo, galinčio padėti komandai sudarant maršrutus. Visgi tokių planų įgyvendinti nepavyko.

„Mes galėtume rasti daug sprendimų, bet jie nemažai kainuoja. Ir kartografo buvimo komandoje klausimo mes taip, kaip norėtume, nesame išsprendę“, – atskleidė sportininkas.

Kalbėdamas apie laukiantį ralį, kuriame lenktynės truks tik 10 dienų vietoje buvusių 14-os, B. Vanagas sakė, kad šnekomis apie trumpesnį ralį savęs neliūliuoja.

„Trumpiausias ralis tikrai nėra paprasčiausiais, o klaidos smėlyje dažnai yra brangiausios. Jei kita danga važiuodamas sustoji ir tai trunka kelias sekundes, smėlyje kiekvienas sustojimas prasideda nuo 3 minučių. Stiprus akceleratoriaus spaudimas ir galingas automobilis – joks privalumas“, – kalbėjo sportininkas.

Be to, neslėpė B. Vanagas, Peru smėlynuose Dakaro ralis bus tikrai sudėtingas šturmanams. Šiems kur kas lengviau orientuotis važiuojant kitokio tipo dangomis, ne smėliu, mat yra keliai, akmenys, išdžiuvusių upių vagų, kurios padeda orientuotis.

„Smėlyje važiavimas yra lyg pelkėje – negali važiuoti tiesiai, keliauji nuo kupsto ant kupsto“, – aiškino B. Vanagas.

2019 m. Dakaro ralis prasidės sausio 6 d. ir tęsis iki sausio 17 d. Ralis vyks vienintelėje valstybėje – Peru, o apie ralio užkulisius visą sausį tiesiogiai iš Pietų Amerikos pasakos Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas.

DELFI studijoje gruodžio 19 d., 12 valandą lankysis „Agrorodeo“ komandos ekipažas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas, o gruodžio 20 d., 12.45 val., Antanas Juknevičius, „Craft Bearings“ komandos lyderis.