„Kokia maža sėdynė“, - guodėsi DELFI žurnalistas Paulius Garkauskas, lydėsiantis Dakaro ralio lenktynininkus ateinančiais metais Pietų Amerikoje, sėsdamas į šturmanui skirtą sėdynę.

B. Vanagas savotiškai „paguodė“ žurnalistą ir dėl to, kad jam vietoje kameros derėtų rankose laikyti maišelį. Pasirodo, jūros liga yra gana dažnai šturmanus lydinti problema.

Lenktynininkas neslėpė ir to, kad gali būti ir taip, kad žurnalisto laikomas telefonas besikratant purvynuose tiesiog neveiks.

Po važiavimo P. Garkauskas neslėpė, kad sunku įsivaizduoti, kaip galima važiuoti kelis šimtus kilometrų taip besikratant.

„Jausmas kaip po kokių karuselių“, – juokavo jis.

Dakaro ralis kitų metų sausio 6-17 dienomis vyks Peru teritorijoje.

Kaip skelbia organizatoriai, net 70 proc. trasų sudarys smėlynai. Dakaro distancija Pietų Amerikoje sieks apie 5 tūkst. km – ralį sudarys 10 etapų, per kuriuos dalyviams teks įveikti apie 3 tūkst. km greičio ruožų.

B. Vanagas DELFI pasakojo, kad į Dakaro ralį kitąmet komanda išvyks po maždaug penkių automobilių bandymų Lietuvoje. Jo skaičiavimais, naujas komandos bolidas bus įveikęs 1000 km lietuviškuose smėlynuose.

„Be to, spalio pabaigoje Sebastianas Rozwadowskis išvyksta į Vokietiją, kur konsultuosis su daugkartiniu Dakaro ralio laimėtoju Andy Schulzu, mat ateinančių metų Dakaras bus sunkus ne tik vairuotojams, bet ir šturmanams“, – sakė jis.

Lygindamas naująjį bolidą su ankstesniais, B. Vanagas neslėpė, kad turimas yra kur kas geriau valdomas ir turi geresnį svorio balansą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)