Šiemet įsigytas „Toyota Hilux Overdrive“ kartais skraidina A. Juknevičių lyg ant sparnų, o kartais verčia griežti dantimis.

Septintame etape lietuvis patyrė ir viena, ir kita.

„Nuvažiavus vos 2 kilometrus nuo starto linijos trūko vienas iš „Overdrive“ variklio dirželių. Kartu su Mindaugu gedimą pašalinome, bet užtrukome apie 40 minučių ir likusią greičio ruožo dalį turėjome kilti iš rikiuotės galo. Vėl teko daryti labai daug, dažnai pavojingų, lenkimų, tik šį kartą atsirado ir tokių, kurie nenorėjo mūsų praleisti. Todėl po 30 km važiuodavome ieškodami progos ir galimybių aplenkti.

Tiek Mindaugas, tiek aš iki šiol visiškai nedarome klaidų, todėl labai apmaudu, kad technika gadina mūsų rezultatą. Dabar turėsime laisvą dieną, peržvelgsime visą techninį pasiruošimą, nes antroje Dakaro ralio pusėje privalome atsigriebti“, – teigė Antanas Juknevičius.

Laiko šeštadienį nenumatytiems iššūkiams išeikvojo ir Benediktas Vanagas – tik žymiai mažiau.

Pats pilotas, užėmęs 32-ą vietą, suskaičiavo praradęs dešimt minučių: keletą dėl navigacijos klaidos antroje greičio ruožo dalyje, likusias dar Bolivijoje, kuomet stojo padėti į bėdą patekusiam buvusiam šuolių nuo tramplino karalui iš Lenkijos Adamui Malyszui.

„Pamatėme nuo kelio nulėkusio ir ant krūmynų pakibusio mūsų bičiulio A. Malyszo „Mini“. Jo šturmanas jau buvo pasiruošęs virvę, tad nusprendėme jam padovanoti 30 sekundžių savo laiko ir ištempti. Bet nuvažiavus nuo kelio prasmegome į be galo birų smėlį. Kol išsivadavome, praradome apie 6 minutes“, – pasakojo B. Vanagas, kurio šturmanas Sebastianas Rozwadowskis yra „kalnų ereliu“ praminto keturiskart pasaulio čempiono tautietis.

Po septinto etapo Dakaro ralio dalyviai ilsėsis jau Argentinos Saltos mieste įsikūrusiame bivake, kuriame jie praleis ir sekmadienį. Ekipažo nariai galės atsipūsti prieš likusius šešis sunkiausio dykumų maratono etapus, kurie antroje Dakaro pusėje žada būti daug labiau smėlėti.

Priešingai nei pirmoje lenktynių dalyje, kuomet trasa buvo labiau klasikinio ralio tipo, antroji maratono pusė drieksis kopomis, smėlynais ir dažniausiai – toli nuo naudojamų kelių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)