Antanas Juknevičius ir Mindaugas Slapšys prologo starto liniją kirto vos kelios minutės iki įvyko tragedija. Jie dar spėjo įveikti 5 km greičio ruože, o po to buvo sustabdyti. Tuo tarpu Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas net neturėjo galimybės išvažiuoti į greičio ruožą.

Per tas tris minutes iki A. Juknevičius pasiekė nelaimės vietą, jis sugebėjo aplenkti devynis varžovus. Sportininkas įsitikinęs, kad tiek pat jų dar būtų palikęs už savęs, jei greičio ruožas nebūtų nutrauktas.

Ir iš tiesų – priekyje jo liko daug objektyviai lėtesnių varžovų. A. Juknevičius pagaliau turi greitą ir patvarų automobilį, o ne iš LEGO kaladėlių Dubajaus garaže padarytą visureigį, visgi, kol kas organizatoriams tai įspūdžio nepadarė. Šiemet jis nebuvo aktyvus kitose varžybose, tad liko neįvertintas organizatorių, kurie priekyje jo pastatė standartinių automobilių klasės atstovų, atsarginių dalių prikrautą „Peugeot“ pagalbinį visureigį, neaiškių tipų iš Pietų Amerikos, vien todėl, kad atiduotų duoklę vietinei rinkai.

„Norėjau pakilti iki 40-os vietos, čia buvo mano tikslas ir jo man būtų per akis. Tą ir būtume padarę. Dabar reikės lenkti krūvą automobilių, prieš kuriuos mano „Mebaras“ atrodo tikresnis sportinis automobilis“, – guodėsi A. Juknevičius.


Jei A. Juknevičius išlošė tik 9-ias pozicijas, tai debiutuoti turėjęs Vaidotas Žala nepasistūmėjo nė per vieną žingsnį. Šiandien per 227 greičio ruožo kilometrus jam teks lenkti ne vieną Dakaro turistą ar statistą. Vis dėlto, debiutantas nesikrimto.

„Kažkiek pakišo koją, kad negalėjome startuoti. Galėtumėm ramiau savo vietoje važiuoti. Žiūrėdmas kitų startus mačiau, kad ten yra „balvonų“. Bet nieko baisaus, daug kilometrų – atsikaposime“, – juokėsi ir jokio jaudulio nerodė sportininkas.

Logiškai galvojant tie 11 km greičio ruože būtų buvę pravartu. Jei automobilyje kas nors ruošiasi sugesti pavažiavus maksimaliu režimu, tai jau geriau sugestų po prologo, o ne per ilgą greičio ruožą.

Visgi, V. Žala nekvaršino sau galvos.

„Man ramu“, – sakė jis.

Vienintelis B. Vanagas išvengė nemalonumų dėl nutraukto greičio ruožo, bet ir be kitų kaltės papuolė į absurdišką situaciją.

B. Vanagas buvo įsitikinęs, kad remontuotis pirmajame bivuake nebus leidžiama, todėl greitkelyje stojo tvarkyti pažeisto sparno ir stabdžių, nors jokių apribojimų servisui bivuake nebuvo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (226)