518 km ilgio etapas prasidėjo netoli Kordobos, kur rengiami WRC (pasaulio ralio čempionato) etapai. B. Vanagas čia jautėsi kaip žuvis vandenyje ir be didesnio vargo pakilo net iki 17-os vietos.

Tačiau vėlesni įvykiai privertė suabejoti ar tikrai Dievas yra. Viename kontrolės punktų mėgindamas kiek galima greičiau maršruto kortelėje uždėti kontrolinį antspaudą, teisėjas netikėtai kluptelėjo ir visa kūno mase atsirėmė į šturmano durelių stiklą.

„Netyčiukas“ baigėsi tuo, kad stiklas įkrito į „Toyota Hilux Overdrive“ kabinos vidų ir likusius bemaž 400 kilometrų „General Financing–Autopaslauga by Pitlane“ ekipažas turėjo važiuoti į saloną siurbdamas dulkes.

„Toks dalykas gali nutikti kartą per milijoną bandymų prisileisti prie automobilio. Gaila, kad viskas nutiko būtent mums. Vėliau važiuodami daugybę kartų patekome į situacijas, kai posūkyje slystelėjus ar aštriau pristabdžius, dulkių debesis siūbteldavo į vidų ir matomumą sumažindavo iki nulio. Tada esi priverstas dar labiau sumažinti greitį ir stengtis neužklimpti vadinamosiose „fesh-fesh“ – smėlio dulkėse“, – pasakojo B. Vanagas.

Nepaisant šios akistatos su „Velnio malūnu“, B. Vanagas džiaugėsi apčiuopiamai pasistūmėjęs į priekį – trečią lenktynių dieną jis startuos iš 28-os pozicijos.

Tuo tarpu Antano Juknevičiaus mechanikų laukia dar viena nemigo naktis: antros dienos greičio ruožo pabaigai paliktas smėlio kopų „desertas“ pasirodė pernelyg rimtas iššūkis „Mebar“ prototipo sankabai. „Žalvario“ komandas ekipažas pradėjo strigti smėlynuose ir bivaką pasiekė visiškoje tamsoje. Antradienį 7.00 val. Lietuvos laiku mūsiškių ekipažas dar nebuvo klasifikuotas.

„Sankabos reikalai kankina, karštis, smėlio jūros padarė savo... Bet tikrai ryt (antradienį - DELFI) startuosim, mes kitaip nemokam“, - A. Juknevičius komentavo situaciją savo socialinio tinklo paskyroje.

Visą informaciją apie tai, kaip Lietuviams sekasi Dakaro ralyje sekite N40 vyrų autoklubo tinklapyje bei socialinio tinkle „Facebook“ paskyroje.