General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos sportininkai važiuoja visiškai nauju „Toyota Hilux Overdrive“ pikapu, tačiau mechanikų korpusui vadovaujantis Darius Biesevičius tikina, kad darbų sąrašas pakankamai ilgas.

„Profilaktiškai reikia skirti dėmesio absoliučiai visiems dalykams. Esu beveik tikras, kad paskutines smulkmenas „išgaudysim“ tik lenktynėms įpusėjus. Tarkim šiandien pakeitėm restriktorių, nes Dakare leidžiama naudoti kiek didesnį, todėl automatiškai reikėjo keisti ir iš naujo reguliuoti automobilio kompiuterį“, – pasakojo „Biesas“.

Praėjusiame maratone Darius prižiūrėjo identišką visureigį, kuriuo startavo kazachai iš „Astanos“ komandos. Jo teigimu, „Toyota Hilux Overdrive“ praktiškai neturi silpnų vietų – jei patys sportininkai nedaro grubių klaidų ir nesulaužo kokių nors agregatų, jei greičio ruožai nebūna itin agresyvūs technikai, automobiliui pakanka sąlyginai kuklios priežiūros.

Dakaro komandos „Žalvaris“ vyriausias mechanikas Juozas Čibiras prieš startą turėjo kiek daugiau rūpesčių: pakeliui iš Buenos Aires uosto iki „Technopolio“ parko, kur įrengtas uždaras lenktynių dalyvių automobilių parkas, „Mebar“ prototipe sumontuotos sekvencinės švediškos „Tractive“ transmisijos alsuoklis „išspjovė“ šiek tiek alyvos.

„Tai nėra gedimas. Paprastai jose nebūna alsuoklių, tačiau mes agregatą šiek tiek modifikavome ir sumontavome papildomą aušinimą. Alyvos pėdsakai greičiausiai pasirodė todėl, kad šiuo metu sistemoje jos tiesiog yra pernelyg daug. Gamintojas rekomenduoja pilti 800 gramų, tačiau prijungus radiatorių mes įpylėme beveik dvigubai daugiau. Dabar reikia rasti optimalų alyvos lygį“, – aiškino J. Čibiras.