Pirmas dvi Dakaro lenktynių dienas kovojusiems su nuo karščio užverdančiu benzinu, trečias greičio ruožas „General Financing–Autopaslauga“ ekipažui buvo sėkmingas. Jie finišą pasiekė per 3 valandas 25 minutes ir 48 sekundes, nuo šiame ruože nugalėjusio Nani Roma atsilikdami 26 min. ir 56 sek.

„Turėjome dieną tokią, kokia ir turėtų būti. Praėjo sklandžiai, neturėjome jokių netikėtumų, palaikėme pakankamai neblogą tempą. Lenkėme labai daug automobilių. Čia turbūt mano karma – tokia: lenkimai, lenkimai ir lenkimai. Aišku, tai yra pavojinga. Keletą lenktynininkų piktybiškai nenorėjo praleisti, nors pagal taisykles jie, gavę signalą, privalo tai daryti. Diena, Andrejaus darbu esu laimingas ir manau, kad jei visos kitos dienos būtų tokios kaip ši, tada jau būtų galima tikėtis tam tikro rezultato“, - sakė B. Vanagas.

Pasak jo, trečia varžybų diena sunkiausia buvo „OSCar O3“ automobiliui.

„Šiandien (trečiame etape - DELFI) buvome pakilę apie 3 kilometrus ir 200 metrus aukščio virš Jūros lygio. Labai dirbo stabdžiai, nes leidžiantis nuo kalnų, natūralu, reikėjo daug stabdyti ir buvo labai akmenuota. Stipriai kentėjo automobilio pakaba“, - pasakojo apie dieną lietuvis.

Po sėkmingo finišo A. Rudnickis prisiminė žiūrovus, stovinčius bei palaikančius lenktynių dalyvius Dakaro trasose.

„Labiausiai Dakare mane džiugina tai, kad jis yra. Kažko panašaus mūsų civilizuotame pasaulyje nėra. Šiandien trasa buvo įdomi, su daug vandens. Žiūrovai stovėjo net pačiuose upeliuose. Nežinau, kaip jiems ten pavyksta prasibrauti. Jie stovi ir mojuoja mums“, - šypsojosi baltarusis.

„General Financing–Autopaslauga“ ekipažo technikų komanda taip pat džiaugėsi, kad galės ilgiau pamiegoti – net 4 valandas.

„Benediktas iš greičio ruožo grįžo anksti, nesusidūrė su vakar dienos (antro etapo - DELFI) problemomis. Buvome padarę keletą pakeitimų sistemoje, kad daugiau taip neįvyktų. Visko nespėjome padaryti dėl laiko stokos, tai šiandien planuojame papildomai padidinti aušinimą. Žadama, kad ketvirta Dakaro diena bus pati karščiausia iš visų lenktynių dienų.

Taip pat planuojame tvarkyti automobilio pakabą, nes paskutiniai du greičio ruožai buvo labai grubūs jai. Trasoje – daug akmenų dėl to kenčia transmisijos dalys. Tiek vakar (po antro etapo - DELFI), tiek šiandien (po trečio etapo) keitėme daug gumų, matosi įlenkimai pakaboje, bet tai elementari buitis. Rimtų pažeidimų nėra“, - apie laukiančius darbus pasakojo „General Financing–Autopaslauga“ komandos technikas Domas Zinkevičius.

Nors organizatoriai planavo 40 kilometrų sutrumpinti trečio etapo greičio ruožą, galiausiai nusprendė nieko nekeisti. Todėl lenktynininkams teko įveikti visą kelią. Maratono dalyviai važiavo Andų papėde, vietomis kylančia daugiau nei 3 kilometrus virš jūros lygio.

Kitam lietuvių ekipažui – Antanui Juknevičiui ir Vytautui Obolevičiui - trečia Dakaro diena taip pat buvo sėkminga. Šie finišo liniją kirto 58-oje vietoje.

B. Vanagui – tai antras Dakaras, tačiau pirmas – važiuojant kartu su A. Rudnickiu.

Trečiadienį jų bei visų kitų dalyvių lauks ketvirta Dakaro lenktynių diena, kuri, pasak B. Vanago, bus kiek neįprasta. Mat teks važiuoti du greičio ruožus, kurių bendras nuotolis – 501 kilometras.

Pirmi automobiliai startuos 12.20 val. Lietuvos laiku. B. Vanagui ir A. Rudnickiui startas bus duotas valandą vėliau, t.y. 13.13 val., o A. Juknevičiui ir V. Obolevičiui – 13.36 val. Lietuvos laiku.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)