Penktadienis. Diena prieš pradžią

Uždarius sportinį automobilį į „parc ferme“ (specialus terminas, vadinamasis uždaras parkas, kai komandos nebegali dirbti prie savo automobilių) atėjo tuštuma. Nors OSCar'as ir paruoštas, bet žmogiškoji natūra vis tiek neleistų neieškoti, ką jame tikrinti ar tobulinti. Dabar ramu.

Išties atėjo tuštuma. Tikroji ramybė. Kai sustoji. Pradedi kauptis tam, kas yra svarbu.

Per metus, praleistus sporte, supratau, kad prieš startą turi išsivalyti visus purslus atsinešamus kasdienybėje. Padaryti galvą tuščią. Tai nėra paprasta. Bet be to neįmanomas geras rezultatas.

Jei galvojate, kad protas mums padeda, turiu nuvilti. Jis beviltiškai lėtas. Jei važiuotume tokiu greičiu kaip galvojame – būtume arba be galo lėti, arba baigtume lenktynes pakelės griovyje. Šitos patirties irgi turiu. Todėl žinau, kaip brangu yra galvoti.

Penktadienis komandai buvo ramesnis. Suplanavome artimiausių dienų procesus. Pagrindinis dienos prieš pradžią įvykis – brifingas. Tai lenktynininkų ir komandos vadovų susitikimas su organizatoriais, kuriame pateikiama pagrindinė informacija apie lenktynes, pasidalijama naudinga informacija. Tai pirmasis kartas, kai visi dalyviai susirenka į bendrą zoną. Nuo dabar brifingai bus kasdien. Vakarais. Juose pateikiama su sekančia lenktynių diena susijusi informacija. Perduodami visi kitos dienos ypatumai, kuriuos turėtume žinoti.

Šeštadienis. Pradžia

Jei, atvirai, jau laukiu kada viskas prasidės. Pasiruošimas truko ilgai. Dabar turėtume parodyti, ką mokame. Kaip pasiruošėme.

Šeštadienis - sausio 5-oji. Reikės pasveikinti mamą su gimtadieniu. Dar ji vadinama pirmąją Dakaro diena. Po to bus antroji, trečioji ir taip toliau. Kalendorinės dienos, kaip ir savaitės dienos, nebetenka prasmės. Visi laukia šešioliktos Dakaro dienos, kai Santjage, Čilės sostinėje, finišuos žymiausios planetos lenktynės.

Kokie mūsų tikslai pirmajai Dakaro dienai?

Pradėsiu nuo to, kad esame organizatorių nustumti į rikiuotės galą. Šeštadienį startuosime ketvirti... nuo galo. Tai reiškia, kad turėsime gerokai „sudėvėtą“ kelią. Tas nepridės greičio. Nežiūrint į viską, mes turime gerai pasirodyti. Nuo rezultato priklausys kelinti startuosime kitą dieną.

Dakare starto tvarka priklauso nuo dieną prieš tai pasiektos pozicijos. Reikia sugeneruoti tokį rezultatą, kad būtume tarp „mūsų greičio“ lenktynininkų. Taip yra saugiausia.

Klausiate, kodėl? Jei patenki į lėtesnių varžovų būrį, tai reiškia, kad tą dieną reikės lenkti daug dalyvių. Greičio ruože dalyviai startuoja kas 30 sekundžių. Tad, jei labai nepasiseka su starto pozicija, per dieną gali tekti lenkti apie 40-50 varžovų. Priklausomai nuo grunto ir vėjo stiprumo bei jo krypties, gali patekti į tokias dulkes, kad nematysi, kur važiuoti. O, tai yra LABAI pavojinga. Esu turėjęs tokiu patirčių Dakaro serijos „Silk Way Rally“ varžybose. Pakartoti nenorėčiau. Bet žinau, kad teks.

Šeštadienio greičio ruožas labai trumpas. Tik 13 kilometrų. Jis neturės lemiamos įtakos lenktynių rezultatui. Bet surikiuos dalyvius pagal greitį.

Matysim.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)