„Haas“ ekipa taip pat planavo pakeitimą, bet dieną orų prognozė žadėjo sąlygų pablogėjimą, todėl rytą daugumoje komandų dirbo pagrindiniai pilotai.

Sesijos pradžioje C. Leclercas išvažiavo į trasą su piloto galvos apsaugos sistemos „Halo“ prototipu. Daugelis pradėjo dieną bandydami perspektyvinius 2018 metų aerodinaminius sprendimus, o vėliau persijungė į ilgas ratų serijas, norėdami apsidrausti lietaus atveju.

17 minutę B. Hartley mašina išleido tirštą dūmų debesį ir sustojo trasoje. Jos evakuacijai buvo įvestas virtualaus saugos automobilio režimas, tuo tarpu Brendonui ši sesija tuo ir užsibaigė. Jo komandos draugo Gasly bolidą išrinko po keleto nuvažiuotų ratų – dėl eilinių problemų su MGU-H – pirmoji treniruotė buvo nesėkminga abiem „Toro Rosso“ pilotams.

26 minutę Vettelis išlėkė į žolę dešimtame posūkyje be pasekmių mašinai.

Absoliutus trasos rekordas krito jau per pirmąją treniruotę, kai Hamiltonas ratą nuvažiavo per 1:09.672. Vėliau Lewisas dar pridėjo, bet Bottas nuvažiavo greičiau – 1:09.329, bet Hamiltonas vėl atsakė – 1:09.202 ir liko geriausiu.