L. Hamiltonas jau pirmame posūkyje nukrito į šeštą vietą, tačiau dar pirmame rate vieną poziciją susigrąžino – britą aplenkę „Red Bull“ pilotai nepasidalino trasa. Kontaktas brangiausiai kainavo Danieliui Ricciardo, kuris buvo priverstas baigti lenktynes.

Tam, kad australo bolidas būtų patrauktas iš trasos ir būtų išvalyti iš jo išbėgę tepalai, lenktynes pristabdė išvažiavęs saugos automobilis.

Kol trasa buvo sutvarkyta ir lenktynės atnaujintos, teisėjai nusprendė susidūrimo kaltininkui Maxui Verstappenui skirti 10 sek. nuobaudą.

Gana ramiai vykusiose lenktynėse permainos pirmajame penkete įvyko tik 43-iame rate, kuomet gerokai vėliau nei konkurentai sustoti boksuose nusprendė M. Verstappenas. Pasikeitęs ratus ir atlikęs baudą, jaunasis olandas į trasą grįžo penktoje vietoje.

Ramiai priekyje važiavę „Ferrari“ lenktynininkai galiausiai pajuto rimtą grėsmę – radiją susitvarkęs ir pagreitį įgavęs L. Hamiltonas paprašė komandos, kad V. Bottas jį praleistų.

Prašymas buvo įgyvendintas 46-ame rate, o tuomet britas pasileido į „raudonųjų“ medžioklę.

Tačiau „Mercedes“ planas neišdegė – priartėjęs prie Kimi Raikkoneno, Lewisas niekaip negalėjo jo aplenkti. Dėl šios priežasties britas prieš pat finišo tiesiąją grąžino trečiąją poziciją V. Bottui.

„Komandinis darbas“, – socialiniame tinkle pasidžiaugė „Mercedes“ komanda.


Šis L. Hamiltono manevras leido lenktynėse triumfavusiam čempionato lyderiui S. Vetteliui savo atotrūkį nuo 1 taško padidinti iki 14. Sprendimas išlikti „komandišku“ jam kainavo tris taškus.

Tuo metu suomis prisipažino, kad buvo suabejojęs, ar Lewisas tai padarys, tačiau džiaugėsi jo galiausiai ištesėtu pažadu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)