Jis trasos ratą įveikė per 1 min. 43,362 sek. Iš viso M. Verstappenas nuvažiavo 36 ratus.

Antrosios treniruočių sesijos pradžioje trasos būklė kiek pagerėjo, trajektorija pasidengė atidirbta guma, todėl komandos iš karto kibo į darbą. Karštis kiek atlėgo, asfalto temperatūra sumažėjo – būtent tokiu metu įvyks kvalifikacija šeštadienį ir lenktynės sekmadienį – 16 valandą Lietuvos laiku.

Pirmosios sesijos dalyje komandos padirbėjusios su minkštosiomis padangomis, vėliau komandos perėjo prie superminkštųjų ir pradėjo vertinti padangų dėvėjimosi efektyvumą.

„Force India“ atstatė Sergio Perezo mašiną, sudaužytą per pirmąją treniruotę – meksikietis išvažiavo šiek tiek vėliau. Beveik visi lenktynininkai, kai kurie po keletą kartų po stabdžių blokavimo atsidūrė saugumo kišenėse, bet be pasekmių. Daugiausiai problemų turėjo Romainas Grosjeanas, sesijos eigoje mechanikai jam pakeitė priekinius stabdžius.

Daniilas Kviatas 15 posūkyje užkabino sieną, mašina nenukentėjo, bet norint pašalinti nuo trasoje nuplėštą „Pirelli“ reklamą, kelioms minutėms buvo įvestas virtualaus saugos automobilio režimas. Vėliau sieną be pasekmių užkabino ir Massa.

Likus 44 minutėms iki sesijos pabaigos ji buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Jolyonas Palmeris 8 posūkyje sudaužė mašiną. Pilotas buvo priverstas nutraukti ratų seriją ir sugrįžti į boksus. Mašinos evakuacija užtruko aštuonias minutes.

Po valandos prasidėjus sesijai, Fernando Alonso sustojo trasoje sugedus jėgainei – tik šiandien jis gavo keletą naujų jėgainės mazgų ir 15 starto pozicijų baudą – kaip ir jo komandos kolega. Paskutinę minutę M. Verstappenas pateko į avariją pirmajame posūkyje, pavėlavęs stabdyti – šoninis smūgis į barjerą buvo gana stiprus.

Rytinėse treniruotėse taip pat greičiausiais buvo M. Verstappenas, ratą įveikęs per 1 min. 44,410 sek.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.