Pirmose šeštadienio treniruotėse E. Riabko buvo 12-as, tačiau šeštadienio vakarą parodė visai kitą rezultatą.

Po pirmosios kvalifikacijos dalies E. Riabko buvo antras (43,69 sek.). Likus 15-ai grečiausių pilotų lietuvis pademonstravo geriausią laiką – 44,44 sek.

Paskutinėje kvalifikacijos dalyje liko 10 greičiausių pilotų, kurie į trasą buvo išleidžiami po vieną ir turėjo du ratus pasiekti geriausiam rezultatui. Iš viso klasifikuoti 23 lenktynininkai.

Trečioje kvalifikacijos dalyje kaunietis greičiausią ratą įveikė per 42,98 sek.

Kvalifikaciją laimėjo Rashedas Alqemzi iš Abu Dabio ekipos (42,77 sek.). Trečias liko norvegas Tobias Munthe – Kaasas (43,00 sek.).

Praėjusių metų F2 čempionate E. Riabko bendroje įskaitoje užėmė 10-ąją vietą.

Trasa – duoklė žiūrovams

Specialistai išanalizavo visus geriausius įmanomus variantus ir sudėliojo taip, kad trasa būtų sudėtinga dalyviams ir puikiai matoma žiūrovams.

Trasa driekiasi Kauno marių įlankoje ties T. Masiulio gatve. Visi 5 posūkiai mus matomi iš abiejų žiūrovų zonų. Trasoje bus 4 kairieji posūkiai, vienas – dešinys. Pilotai trasą įveiks plaukdami prieš laikrodžio rodyklę.

Po starto sportininkai 400 m lėks tiesiai ir staigiai apsisukę įsilies į trasą ties antruoju posūkiu.

Tuomet laukia posūkis į kairę ir trumpa, vos 100 m tiesioji. Tada pilotai vėl suks kairėn, 400 m lėks tiesiąja ir suks dešinėn. Po šio posūkio vėl 210 m tiesioji ir staigus posūkis į kairę, bei 350 m tiesioji. Nuo pirmojo iki antrojo posūkio pilotai 600 m tiesiąja spaus iki dugno.

F2 lenktyninkams teks įveikti 1660 m ilgio trasą. Gliserių distancija kiek trumpesnė – 1650 m. Šios klasės laivai nesuka dešinėn ir jų trasoje liks tik kairiniai posūkiai.

Konkurencija didžiulė

Į Kauną atvyko 24 geriausi pasaulio pilotai iš Skandinavijos šalių, Didžiosios Britanijos, Rusijos, Vokietijos, Italijos ir net Jungtinių Arabų Emiratų.

Renginio metu be pagrindinių lenktynių, kurių metu pilotai trasą turės įveikti 80 kartų, vyks ir kitos įdomios rungtys. Viena iš jų – maksimalaus greičio siekimo rungtis, kai pilotai sieks išvystyti kuo didesnį greitį tiesiojoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)