„Red Bull“ komanda oficialiai pristatė savo naujausią automobilį RB13.
Priešingai nei dauguma kitų ekipų, „Red Bull“ nerengė specialaus pristatymo, o automobilio vaizdus išplatino tik internete.

Variklio gaubtas su „ryklio peleku“ ir nosis mažai kuo skiriasi nuo konkurentų, oficialiai pristatytų praėjusią savaitę. Tiesa, „Red Bull“ automobilio nosyje pastebėta nedidelė anga, pro kurią turėtų patekti oro srautas.

„Automobilis atrodo tikrai gražiai. Pagaliau F-1 automobiliai atrodo taip, lyg jie būtų patys greičiausi pasaulyje. Būtent tokį įspūdi susidariau pamatęs mūsų naujausią kūrinį“, – kalbėjo pilotas Danielis Ricciardo.

„Jis atrodo agresyviai. Tikiuosi, kad jis ne tik atrodys agresyviai, bet ir bus labai greitas trasoje“, – sakė kitas „Red Bull“ ekipos pilotas Maxas Verstappenas.

„Red Bull RB13“ techniniai duomenys

Važiuoklė: monokokas iš kompozitinių medžiagų, jėgos agregatas tarnauja taip visos konstrukcijos jėgainė.

Transmisija: 8 laipsnių, išilgai išdėstyta, su hidrauliniu perjungimo įvadu ir sankaba.

Ratai: diskai „OZ Racing“, priekiniai 13,7“ su 13 colių, galiniai 16,9“ su 13 colių.

Padangos:Pirelli P Zero“.

Priekinė pakaba: strypai iš aliuminio lydinio, dvigubos trikampės svirtys iš kompozitinių medžiagų, kurios veikia su stūmikliais, spyruoklėmis, išilginiais stabilizatoriais ir amortizatoriais.

Galinė pakaba: strypai iš aliuminio lydinio, dvigubos trikampės svirtys iš kompozitinių medžiagų, kurios veikia su trauklėmis, spyruoklėmis, išilginiais stabilizatoriais ir amortizatoriais.

Stabdžiai: „Brembo“ gamybos suportai, trinkelės ir diskai iš kompozitinių medžiagų.

Elektronika: MES gamybos standartinis elektroninis valdymo blokas.

Degalai: „Exxon Mobil“.

Alyvos: „Exxon Mobil“.

Variklis: „Red Bull Racing–Tag Heuer RB13 2017 metų. V6, 1,6 litro darbo tūrio. Minimalus svoris 145 kg, Galia – 900 AG. Maksimalus apsisukimų skaičius per min. – 15 000. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. Vožtuvų skaičius – 24. Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis – 5 atmosferos Leidžiamas degalų kiekis lenktynėms – 105 kg. Leidžiamos degalų sąnaudos – 100 kg per valandą.

ERS: Maksimalus MGU-K sukimosi greitis – 50 000 aps./min. Maksimali motoro generatoriaus MGU-K galia 120 kW. Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K – 4 megadžiauliai rate. Motoro generatoriaus MGU-H sukimosi greitis daugiau kaip 100 000 aps./min.

Pristatytas 2017 metų „Haas“ automobilis

„Haas“ komanda oficialiai pristatė savo 2017 metų automobilį VF-17. Tai antras F-1 automobilis ekipos istorijoje. Nauja „Haas“ mašina, kaip ir dauguma iki šiol pristatytų automobilių, turi „ryklio peleką“. VF-17 taip pat papuošė tamsesnė pilka spalva.

„Manau, kad tik pedalai liko tie patys. Visa kita buvo sukurta naujai. Šis automobilis stipriai skiriasi nuo to, kurį naudojome pernai. Visada stengiesi sukurti greitesni variantą. Dažniausiai tai būna lengvesnis automobilis“, – sakė „Haas“ komandos vadovas Guntheris Steineris.

„Vertinant estetinę pusę, naujas automobilis atrodo agresyvesnis. Jis lengvesnis ir pasižymi geresne aerodinamika. Visos žinios, kurias įgijome pernai, buvo panaudotos kuriant šių metų techniką“

Priminsime, kad šiemet „Haas“ ekipai atstovaus Romainas Grosjeanas ir Kevinas Magnussenas.

Pristatytas „Toro Rosso STR12“

Šį kartą automobilis pasipuošė naujomis spalvomis. Priešingai nei anksčiau, šiemet „Toro Rosso“ puoš šviesesnė mėlyna, ryški raudona ir sidabro spalvos. Komanda šiemet naudos ne tik kitokį išdažymą, bet ir naują „Renault“ variklį.

Naujas automobilis turi, kaip ir dauguma kitų F-1 automobilių, „ryklio peleką“. Nuo „Red Bull“ komandos varianto, „Toro Rosso“ automobilis išsiskiria kitokia nosimi.

„Toro Rosso“ komandos spaudos tarnyba paskelbė naujo STR12 automobilio technines charakteristikas.

„Toro Rosso STR12“ techniniai duomenys

Važiuoklė: monokokas iš anglies pluošto ir kompozitinių medžiagų, atitinkantis FIA nustatytus saugumo reikalavimus.

Priekinė pakaba: trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš kompozitinių medžiagų, kurios veikia per stūmoklių sistemą su torcioninėmis spyruoklėmis ir išilginiais stabilizatoriais.

Galinė pakaba: trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš kompozitinių medžiagų ir trauklė, kurios veikia su torcioninėmis spyruoklėmis ir išilginiais stabilizatoriais.

Transmisija: Aštuonių laipsnių pusiauautomatinė greičių dėžė su viena atbuline pavara korpuse su sistema, leidžiančia per kuo trumpesnį laiką perjungti pavarą. Išdėstyta išilgai su elektrohidrauline perjungimo sistema, sukurta „Red Bull Technology“.

Ratų diskai: iš grūdinto magnio lydinio.

Padangos: „Pirelli“.

Elektronika: FIA homologizuotas standartinis valdymo blokas.

Variklis: 2017 metų „Renault“. Turbininis V6 1,6 litro su tiesioginiu degalų įpurškimu. Minimalus svoris – 145 kg. Galia – daugiau kaip 900 AG. Maksimalus sukimosi greitis 15 000 aps./min. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. Cilindro diametras – 80 mm. Stūmoklio eiga – 53 mm. Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis – 5 atmosferos. Leidžiamas degalų kiekis lenktynėms – 105 kg. Leidžiamos degalų sąnaudos – 100 kg per valandą.

ERS: Maksimalus MGU-K sukimosi greitis – 50 000 aps./min. Maksimali motoro generatoriaus MGU-K galia 120 kW. Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K – 4 megadžiauliai rate.
Motoro generatoriaus MGU-H sukimosi greitis daugiau kaip 100 000 aps./min. Maksimalus energijos kiekis, sukaupiamas MGU-H – neribotas.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.