Iki šiol daug diskutuojama apie naujos kartos variklių garsus. F-1 komercijos teisių valdytojo Bernie Ecclestone‘o teigimu, jie bus per daug tylūs, o tai pakenks pačiam sportui.

„Renault“ variklių technikos direktoriaus Robo White’o teigimu, naujieji varikliai bus tylesni, tačiau ir toliau skleis įspūdingą garsą.

„Variklio garsą lemia trys komponentai: išmetimo sistema, oro įsiurbimas bei mechaninis garsas“, - pasakojo specialistas. - Visi trys egzistuoja naujajame V6 variklyje. Bendrai garso lygis yra mažesnis. Naujas garsas atspindės variklio architektūrą. Nauji motorai toliau skleis didelį garsą. Jis pažadins jus iš miego, o greta trasos gyvenantys žmonės toliau dėl jo skųsis. Tai ką jūs girdėsite bus turbokompresorinio variklio garsas“.

„Žinau, žmonės su nostalgija prisimins praėjusios eros variklių garsus. Naujos kartos motorų garsas bus tiesiog kitoks. Tai tas pats, kaip paklaustumėte, kas jums labiau patinka: „Motorhead“ ar AC/DC? Tai skonio reikalas. Abi grupės koncertuose groja garsiai“.

Priminsime, kad Monako GP metu „Renault“ paskelbė, jog savo variklius ir toliau tieks čempionato lyderei „Red Bull“. Prancūzai taip pat patvirtino, jog nuo 2014 metų jų nauja kliente taps „Toro Rosso“ ekipa.

Naujus „Renault“ variklius kitąmet gaus ir „Caterham“ komanda. Artimiausiu metu nauja sutartis dėl prancūzų motorų naudojimo turėtų būti pasirašyta ir su „Lotus“.