Jei vidinės tiesiosios pabaigoje atstumas tarp sportininkų bus mažesnis nei sekundė, persekiojančiam bus leista pasinaudoti papildomu DRS spurtu.

FIA taip pat išsklaidė gandus, kad reguliuojamą galinį sparną bus galima naudoti abiejose pagrindinėse Malaizijos GP lenktynių trasos tiesiosiose. Manoma, kad daugiau nei kilometro ilgio starto ir finišo atkarpoje sportininkai turės daugiau galimybių pasinaudoti sistemos privalumais nei Australijoje.

„Čia bus visiškai kitaip (...). Jei tai neveiks čia, nežinau, kur dar gali veikti. Lėtas posūkis prieš pradedant ratą, lėtas posūkis stabdant po to ir „Heathrow“ oro uostas tarp jų. Taigi, tai turėtų veikti“, - pažymėjo „Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis.

Primename, kad daugelio komandų lenktynininkai lenkimams galės pasitelkti į KERS sistemą. Ją savo automiobiliuose turi beveik visos pirmaujančios ekipos, tačiau klausimų kelia „Red Bull“ - ši įtaiso Australijoje dar nenaudojo.

Daugiau informacijos ieškokite: www.f-1.lt