A. Labinas pabrėžė, jog prieš šį sezoną komandoje – gerokai daugiau pokyčių, nei prieš ankstesnius. Tačiau pasidžiaugė, jog pavyko išsaugoti trenerių kolektyvą: „Su visais treneriais buvo pasirašytos naujos sutartys, aptarti nauji mūsų tikslai, ir aš džiaugiuosi, jog derybos neužtruko. Matyt, ir treneriai yra patenkinti galimybėmis, kurias turi, ir klubas yra patenkintas jų darbu“.

Ši komandos dalis ne tik liko stabili, bet ir pasipildė ir nauju strategu – Valdu Dambrausku. Jo pagrindinė funkcija – moderniau, šiuolaikiškiau ugdyti komandos pamainą. V. Dambrauskas tapo jaunimo ekipos pagrindiniu treneriu, tačiau tuo jo funkcijos neapsiriboja. Kartu jis priklauso ir pagrindinių trenerių štabui, kuriame atliks daugiau analitinio darbo.

„Kiekvienas klubo treneris susikoncentruos tik ties savo pareigomis. Valdo užduotis – analizuoti klubo priešininkus, stebėti jų žaidimą. Įsigijome specialią programą, kuri padės tą daryti. Esu patenkintas tuo štabu, kurį mes turime“, – teigė A. Labinas.

Sporto direktoriaus funkcijų atsiradimas taip pat ne ką svarbesnis žingsnis. „Pernai dar Deimantas Bička klube buvo kaip žaidėjas, ir šių pareigų suderinti vienu metu nebuvo galimybių. Būti žaidėju ir kartu sporto direktoriumi – neįmanoma. Sakykime taip, šis tarpsezonis D. Bičkai buvo tas, per kurį jis įrodė visas savo galimybes, potencialą kaip sporto direktorius“, - taip prezidentas kalbėjo apie naujas buvusio „Ekrano“ lyderio aikštėje D. Bičkos naujas pareigas.

A. Labinas, kalbėdamas apie futbolininkų kaitą komandoje, pabrėžė, jog tai natūralūs procesai: „Pokyčiai buvo dideli, mus paliko daug žaidėjų, vieni atliko didesnę funkciją, kiti mažesnę klube, norėčiau jiems visiems padėkoti, jie ir yra klubo istorijos dalis. Gal išskirčiau Sergejų Pogrebaną, kuris klubui atidavė penkerius metus. Kaip legionieriui, tai didelis laiko tarpas.

Aš jam esu labai dėkingas, kaip ir visiems kitiems klubą palikusiems žaidėjams. Nei vienam neturėjome priekaištų nei dėl požiūrio į darbą, nei dėl požiūrio į klubą. Gyvenimas nestovi vietoje, jis keičiasi“.

Prezidentas praėjusių metų geriausio Lietuvos futbolininko Dominyko Galkevičiaus pasitraukimo nedramatizavo ir nesureikšmino: „Negalėčiau pasakyti, jog klubą paliko kažkas, kurį labai norėjome išlaikyti. Mes suprantame, jog esame daugiau klubas–donoras, ir geriausias praėjusių metų Lietuvos žaidėjas Dominykas Galkevičius, natūralu, turėjo išeiti į aukštesnį lygmenį. Klubas sudarė visas sąlygas jam išvykti, o be to, dar ir gavo pajamų už žaidėją. Mes norime ugdyti jaunimą, investuoti į jį, suteikti galimybių tobulėti, o vėliau gauti tam tikras kompensacijas“.

Po praėjusio sezono buvo manyta, jog klubas naujajame turės daugiau legionierių. Tačiau šiuo metu „Ekarne“ rungtyniaus trys užsieniečiai.

„Mūsų finansinės galimybės nėra beribės. Tas legionierius, kuris ateina į „Ekraną“, turi būti aukšto lygio, pavyzdys vietiniams futbolininkams, jaunimui ko siekti. Mus papildė tik du legionieriai: serbas Marko Andjelkovičius bei brazilas Mauro Lucasas Alonso. Išlaikėme Dušaną Matovičių, kuris „Ekrane“ ne pirmi metai yra vienas iš lyderių“.

„Aš noriu tikėti, jog nauji žaidėjai, papildę „Ekraną“, sėkmingai įsilies į komandą. Klausimų dėl jų kvalifikacijos mums nekyla, savo vertę galės įrodyti aikštėje, svarbiausia, jog nebūtų traumų ir galėtų atskleisti visas savo gerąsias savybes.

Pasirašėme kelias sutartis su keliais jaunais „Ekrano“ auklėtiniais. Norime, jog jie kuo anksčiau patirtų profesionalaus futbolo skonį. Žinotų, kas yra rimtos treniruotės, už ką gaunami pinigai. Kaip bus – pamatysime ateityje.

Aš esu visiškai ramus dėl komandos. Yra daug naujų žmonių, jie turėtų būti mūsų lyderiais. Aišku, kažkoks bangavimas gali būti. Aš manau, tą iliustruoja tam tikri rezultatai pasiruošimo laikotarpyje, kada turi atsirasti tie žaidimo santykiai tarp žaidėjų, supratimas“, – svarstė A. Labinas.

Vienas tikslas: Lietuvoje laimėti viską ir kuo sėkmingiau pasirodyti UEFA Čempionų lygoje

Klubo prezidentas, kalbėdamas apie naujojo sezono keliamus komandai tikslus, nematė priežasčių, dėl kurių ekipa negalėtų siekti pačių aukščiausių rezultatų Lietuvoje bei kuo geresnių tarptautiniuose turnyruose.

„Pereinant prie tikslų, mes negalime kelti žemesnių nei esame pasiekę. Kalbant apie Lietuvą – norime laimėti viską: tapti čempionais, laimėti LFF taurę. Kitą savaitę vyks pusfinalio rungtynės, mes turime visus šansus. Jei laimime taurę, iškart tampame ir supertaurės laimėtojais. Baltijos lyga – daug diskusijų keliantis turnyras, bet kokiu atveju, čia dalyvauja stipriausios Baltijos šalių komandos, ir laimėti šį turnyrą yra didelė garbė.

Mūsų apetitas auga. Su šia komanda, su šiuo nauju ciklu mes norime sėkmingai pasirodyti UEFA Čempionų lygoje. Gal per drąsu galvoti, jog galime žaisti Čempionų lygos grupių etape. Daug kas priklauso nuo burtų, nuo žaidėjų sudėties tuo metu, toms varžyboms, tačiau stebuklai įvyksta, kodėl mums nesukurti tų stebuklų?“

V.Urbonas: esame slėnyje ir pakeliui į naujas aukštumas

„Ekrano“ spaudos konferencijoje prieš naująjį sezoną vyr. treneris Valdas Urbonas pabrėžė, jog tikėtis lengvų varžovų A lygoje neverta, o pagrindiniai konkurentai – „Sūduvos“, „Žalgirio“, Šiaulių“ vienuolikės. Komandos sezoną strategas palygino tarsi kopimą į kalną. „Rudenį pasiekėme kalno viršūnę, o dabar esame slėnyje, pakeliui į naujas aukštumas“.

Kalbėdamas apie priešininkus Lietuvos fronte, strategas išskyrė Marijampolės klubą.

„Tai, galima sakyti, dviejų komandų junginys – „Vėtros“ ir „Sūduvos“. „Vėtros“ komandos geriausi žaidėjai perėjo į Marijampolės klubą, tai rimtas darinys, bet, aišku, mums dėl to tik dar įdomiau. „Žalgiris“ – legendinė komanda, tačiau šiandien tai naujai suburta ekipa, kuri bus rimtas mums varžovas.

Dar žiūrint į galimus rimtus priešininkus, norėčiau išskirti „Šiaulius“. Tarpsezoniu kardinaliai pakeitė savo komandą, pakvietė naujų žaidėjų, kurie turėtų tik sustiprinti ekipą. Čia, galima teigti, šios vienuolikės yra kandidatės į prizines vietas bei turbūt stipriausios mūsų varžovės. Nereiktų nuvertinti kitų ekipų: Gargždų „Bangos“, Pakruojo „Kruojos“. Šios komandos taip pat tobulėja, juda į priekį.

A lygoje sulauksime rimto, stipraus pasipriešinimo, tačiau mes tam ruošiamės. Tikslas – pasiekti pergalę kiekvienose rungtynėse, nepaisant to, jog žaisime nemažai rungtynių įvairiuose turnyruose. Su nauja energija, su naujomis mintimis, turtingesne patirtimi kopsime į kalną. Kokioje pozicijoje būsime rudenį, priklausys tik nuo mūsų pačių“.

Dainius Gleveckas, „Ekrano“ kapitonas, pažymėjo, jog ekipa turėjo puikų pasiruošimo sezonui etapą. „Tiek Druskininkuose, tiek Ispanijoje, komanda turėjo idealias sąlygas treniruotis. Kontrolinėse rungtynėse mūsų laukė išties rimti varžovai, stiprūs priešininkai, tai komandai pasiruošimo metu į naudą. Nauji žaidėjai – tikri profesionalai, aukšto lygio futbolininkai, jie visi tik sustiprins komandą. Ruošiamės laimėti, sieksime tik pergalių“.