Iš paskos važiavęs Fernando Alonso („Ferrari“) iškart informavo savo komandą, kad saugos automobilį taip aplenkęs L. Hamiltonas pažeidė taisykles ir turėtų būti nubaustas. Teisėjams priimti sprendimą ir skirti priverstinio pravažiavimo techninio aptarnavimo juosta baudą prireikė net 15 ratų – per tą laiką „McLaren“ ekipos pilotas susikūrė tokią persvarą, kurios užteko išlaikyti antrajai pozicijai.

„Iš tiesų, nežinau. Važiuodamas į pirmąjį posūkį mačiau saugos automobilio liniją. Mačiau saugos automobilį greta ir pamaniau, kad esu priekyje jo, todėl važiavau toliau“, – taip spaudos konferencijoje po finišo apie šį incidentą sakė pats L. Hamiltonas.

Iškart po starto britas įsivėlė į kitą situaciją, kai kovodamas su lyderiu Sebastianu Vetteliu („Red Bull“) sulaužė savo automobilio priekinį sparną. Lenktynininko teigimu, tai ribojo jo važiavimo greitį varžybų pradžioje.

„Pirmajame posūkyje buvau visai arti Sebo, todėl pamatęs tarpą mėginau lįsti. Stabdžiau vėliau ir į posūkį įvažiavome tokiu pačiu greičiu. Buvau įlindęs puse korpuso. Jis paliko man vietos, bet mes susilietėme ir man lūžo priekinis sparnas“, – pasakojo pilotas.

„Pasirodžius saugos automobiliui, atlikau sustojimą ir komanda puikiai padirbėjo pakeisdami sparną ir padangas. Po to mano tempas buvo daug geresnis, galėjau jį spausti, tačiau šioje trasoje lenkti, jei nesi greitesnis daugiau nei sekunde, buvo neįmanoma, net ir naudojant ortakį“, – aiškino jis.

L. Hamiltonas neslėpė džiaugsmo po Europos GP lenktynių išlikęs čempionato lyderiu bei vylėsi, kad „McLaren“ komandai pavyks greičiu pavyti „Red Bull“ ekipą.

„Manau, kad labai labai gerai yra tai, kad pirmaujame čempionate. Tiek aš, tiek Jensonas (Buttonas – red. past.) šiais metais labai sunkiai dirbome ir visų dedamas pastangas įrodo rezultatai“, – teigė sportininkas.

„Puiku pasiekti rezultatų, kurių nusipelnome. Tikėkimės, ar mums pavyks pavyti „Red Bull“ ir išties su jais pakovoti“, – pridūrė jis.

Daugiau informacijos ieškokite: www.f-1.lt.