Trasa primena ankštas miesto gatves

„Visų pirma, labai stebina tai, kad trasa tikrai labai primena miesto gatves“, - pareiškė D. Coulthardas. - Jau tapo įprasta, kad visose moderniose trasose saugos zonos yra vis didesnės, o štai Abu Dabyje staiga pamatai tikrai mažas dėl čia naudojamų „Tecpro“ barjerų. Pasižiūri ir galvoji – tai tikrai nepanašu į saugos zoną.“

„Nepaisant to, aš mielai palakstyčiau Monake ir net nepagalvočiau apie saugos zonas. Visuomet pripranti prie komforto ir staiga - to nėra. Tačiau, ar tai turi įtakos tavo sugebėjimams atlikti darbą? Ne.“, - kalbėjo škotas.

„Bus keli lenktynininkai, kurie sakys, jog čia gana ankšta. Vis dėlto, jie priprato prie trasų su didelėmis saugos zonomis, todėl nuvykę į Suzuką, vaikinai ima trankytis į sienas.“

Suklydę lenktynininkai mokės brangiai

D. Coulthardo nuomonei pritarė ir M. Brundle'as, taip pat palyginęs Abu Dabio trasą su sudėtingu Suzukos žiedu.

„Manau, kad trasa – gera. Čia ne automobilių stovėjimo aikštelė su gulinčiais policininkais. Čia gali tėkštis į barjerus“, - pažymėjo britas. - Kaip ir Suzukoje, padaręs klaidą, turi sumokėti. Aš tikrąsias žvaigždes pamačiau Suzukoje, nes ten jiems buvo žvėriškai sunku. Ir Abu Dabyje po klaidos „atsidursi sienoje.“

Nerimą kelia išvažiavimas iš techninio aptarnavimo zonos

D. Coulthardas neslėpė nerimo dėl sudėtingo, tuneliu besidriekiančio išvažiavimo iš techninio aptarnavimo zonos.

„Tokie dalykai, iš pirmo žvilgsnio, gali atrodyti iššūkiu, tačiau ši tiesų tai šiek tiek kvaila. Išvažiavimas yra bolido pločio bei turi aklą 90 laipsnių posūkį žemiausioje vietoje po kalniuko“, - sakė škotas.

„Ar gali kilti incidentų? Taip. Ar jų bus? Greičiausiai - ne.“ - kalbėjo pernai karjerą „Formulėje-1“ baigęs pilotas. - Čia būčiau atsargus, nes dar pačioje karjeros pradžioje sužinojau, kaip brangiai gali kainuoti klaidos įvažiuojant ar išvažiuojant iš iš techninio aptarnavimo zonos“.

Lenkti sudėtinga, bet įmanoma

D. Coulthardo nuomone, Abu Dabio trasoje yra palankių vietų lenkimui, tačiau viską apsunkti gali nešvari kelio danga už lenktyninės trajektorijos ribų.

„Už trajektorijos - labai nešvaru. Manau, kad vienintelė lenkimams palanki vieta gali būti prieš pirmąjį "plauko" formos posūkį, išvažiuojant iš jo ir pagrindinėje tiesiojoje“, - sakė sportininkas.

Škoto pozicijai pritarė šią trasą taip pat jau išmėginęs praėjusių metų GP2 vicečempionas Bruno Senna.

„Už lenktyninės trajektorijos labai nešvaru. Jei trasa bus labai gerai nuvalyta, lenkti greičiausiai bus sunku, tačiau įmanoma“, - pridūrė brazilas.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.