Daugelis iš dešimties etapų vyks “Formulės-1” trasose skirtingose valstybėse. 2 litrų darbo tūrio variklius turinčių automobilių klasė buvo itin populiari Italijoje, nuo 2001-ųjų žemyno čempionatą imasi organizuoti FIA.

Varžybose turėtų startuoti apie 30 automobilių: 4 panašios į E.Dapšo “Honda Integra”, “Honda Accord”, “Renault Clio”, “Peugeot 306”, “Alfa Romeo 156”, “Nissan Primera”, “Ford Focus”, o didžioji dalis konkurentų važiuos BMW 320.

Panašiu automobiliu į Kačerginėje vykusias varžybas praėjusių metų vasarą buvo atvykusi latvių komanda, “Kindziulio užkandžių” ekipa važiuoja kiek senesniu BMW 320.

“Noriu pažiūrėti, kiek mes atsiliekame nuo geriausių Europos lenktynininkų, nes šioje klasėje startuos daugelio valstybių čempionai, dalyvaus lenktynininkai iš Italijos, Švedijos, Norvegijos, Prancūzijos, kitų šalių”, - sakė E.Dapšas. “Tačiau ir Lietuvos čempionate tikrai dalyvausiu, nes šiemet konkurencija ir mūsų trasose turi būti įdomesnė: turiu informacijos apie naujus automobilius ir būsimus varžovus, kuriems bandysiu įrodyti, jog Lietuvos čempionu tapau ne veltui”.

Lenktynininkas teigia jog, žiemą jis gerokai patobulino savo automobilį, variklio galingumas išaugo iki 230 AG.

Visi Europos čempionato dalyviai važiuos “Michelin” padangomis (Lietuvos ir Baltijos šalių čempionate pernai E.Dapšas naudojo “Dunlop” padangas). Kadangi varžovai bus tikrai pajėgūs (tarp šios klasės dalyvių bus ir “Formulės-1” patirties turintis Dž.Morbidelis), E.Dapšas nesiryžo prognozuoti, kaip klostysis pirmosios lenktynės ir pats sezonas.

“Monzoje tikiuosi pasisemti patirties, o po varžybų Brno trasoje žiūrėsime, kokios vietos esu vertas su savo technika ir vairavimo įgūdžiais: pirmajame ar antrajame dešimtuke”, - pasakojo sportininkas.

Beje, žiemą ir dabar galimybių treniruotis ant asfalto nėra: šaltuoju metų laiku buvo treniruojamasi ant ledo bei sniego, o Kačerginės “Nemuno žiedas” kol kas yra “įšalęs”. E.Dapšas dėkingas treneriui Jonui Dereškevičiui už pagalbą rengiantis varžyboms ir ruošiant techniką tikrai svarbiems startams.