Šiai grupei priklauso inžinierius-dizaineris Kenas Andersonas bei buvęs „Williams“ ekipos darbuotojas Peteris Windsoras. Šiuo metu komandai ieškoma finansavimo šaltinių.

K. Andersonas 1988 m. buvo „Ligier“ ekipos technikos direktoriumi, taip pat dirbo „Onyx“ komandoje. Vėliau, jau JAV, jis užėmė tokį pat postą „Chip Ganassi Racing“ ir „AJ Foyt Racing“ ekipose. 1996 m. jis perėjo į IRL seriją, projektavo „G-Force“ bolidą, kuriuo buvo laimėtas įžymusis „Indy500“ etapas 1997 m.

Nuo 2003 m. K. Andersonas dirbo NASCAR serijoje, „Haas CNC Racing“ ekipoje.

Kalbama, kad USF1 specialistai patys gamins savo bolidus bazėje Šiaurės Karolinoje, kur bus ekipos būstinė.

Dabar, kai „Formulės-1“ ekipų asociacija (FOTA) susitarė dėl variklių ir pavarų dėžių tiekimo nepriklausomoms ekipoms už standartines kainas (atitinkamai už 5 ir 1,5 mln. EUR, kas yra apie 17,3 bei 5,2 mln. Lt) tapo aišku, kad privačiai ekipai patekti į „Formulę-1“ yra daug lengviau, nei tai buvo galima padaryti pastarąjį dešimtmetį.

Daugiau informacijos ieškokite .">