Prieš savaitę „Force India“ pranešė apie ilgalaikės strateginės partnerystės su „McLaren“ planus, todėl iškart pasklido gandai, kad „McLaren“ norės pakeisti vieną, o gal net abu „Force India“ pilotus.

Maža to, ispanų spauda trimituoja apie tai, kad P. de la Rosa jau turi pasirašytą sutartį, kuri jam garantuoja vietą „Force India“ komandoje 2009 m. sezonui.

„McLaren“ atstovas spaudai kol kas patvirtino tik ispano atstovavimą ekipai-partnerei bandymuose.

Pirmąją treniruočių dieną Barselonoje patį geriausią rezultatą pasiekė „Toro Rosso“ bolidą vairavęs Takuma Sato.

Praėjusiais metais žlugus „Super Aguri“ komandai, vietos „Formulėje-1“ netekęs japonas vairavo 2008 m. modelio bolidą su kitam sezonui skirtomis lygaus paviršiaus „slick“ tipo padangomis.

Antrąjį dienos rato įveikimo laiką pasiekė panašų bolidą vairavęs Sebastienas Buemi. Šveicaras, kaip ir T. Sato, laikomas vienu iš pagrindinių pretendentų kitais metais atstovauti „Toro Rosso“ komandai.

„Honda“ bandytojas Alexanderis Wurzas pasiekė trečiąjį rezultatą. Austras vairavo modifikuotą RA108 bolidą su kai kuriais nežymiais aerodinamikos pakeitimais, skirtais 2009 m. sezonui, o taip pat naudojo ir „slick“ padangas.

Pirmąją bandymų dieną „McLaren“ komandą trasoje atstovavo Gary Paffettas ir P. de la Rosa. Pastarojo bolide buvo sumontuota kinetinės energijos regeneracijos sistema (KERS).

Šią techninę naujovę treniruotėse mėgino ir Christianas Klienas iš „BMW Sauber“. Austras, o taip pat ir jo bendradarbis Robertas Kubica, vairavo itin neįprastų formų bolidus su 2009 m. sezonui skirtai aerodinamikos dalių paketais.

„Ferrari“ bolidus vairavo bandytojai Luca Badoeras ir Marcas Gene. Pirmasis imitavo važiavimą su KERS, tačiau tikros sistemos savo automobilyje čia dar neturėjo.

Puikų įspūdį treniruotėse padarė daugkartinis planetos ralio čempionas Sebastienas Loebas, „Red Bull“ bolidu pasiekęs aštuntąjį rezultatą. Nuo panašią techniką vairavusio lyderio T. Sato prancūzas atsiliko 1,740 sek.

Prancūzas prisipažino, kad į dienos pabaigą itin pavargo, bet buvo labai patenkintas.

„Nemanau, kad tiek daug galios norėčiau paimti su savimi į miškus“, - juokavo apie F-1 bolido galingumo pritaikymą ralio automobilyje S. Loebas.

„Tai buvo puiki ir labai smagi patirtis, bet turiu pripažinti, kad vairuoti tokį automobilį yra fiziškai sunkiau, nei mano ralio mašiną“.

„Dienos pabaigoje pradėjau gerai jaustis automobilyje ir džiaugiausi jo elgesiu trasoje. Turiu pasakyti, kad sukibimo lygis greitosiose posūkiuose yra itin įspūdingas“. Prie „Formulės-1“ bolido vairo bandymuose debiutavo Bruno Senna. Brazilas, kaip ir jo buvęs varžovas GP2 čempionate Lucasas di Grassi, dalijosi tą patį „Honda“ bolidą.

Priešpaskutinę vietą bandymuose užėmė „World Series“ čempionas Giedo van der Garde. Olandas, deja, pasižymėjo ne greičiu, o „Renault“ bolido nesuvaldymu ir išlėkimu iš trasos.

Daugiau informacijos ieškokite .">