Lenktynininkams pirmą kartą po ilgos pertraukos išbandžius lygaus paviršiaus padangas, kilo didelių nuogąstavimu dėl varžybų saugos, jei bus uždrausti padangų šildytuvai. Nerimą sportininkams kėlė greičio skirtumas tarp trasoje jau kurį laiką važiuojančių bolidų ir dar tik išvažiavusių iš techninės aptarnavimo zonos šaltomis padangomis.

„Bridegstone“ tikino, kad naudojant 2009 metų sezonui, o ne bandymams, skirtas padangas greičio skirtumas bus gerokai mažesnis, o taip pat pasiūlė problemą išspręsti įvedant minimalią padangų slėgio ribą, tačiau „Formulės-1“ komandos tokiai iniciatyvai nepritarė, nes nemanė, jog yra efektyvių būdų šiam parametrui stebėti ir kontroliuoti.

Visa tai lėmė, kad šią savaitę posėdžiavusi FIA Pasaulio autosporto taryba nusprendė bent kuriam laikui atidėti padangų šildytuvų draudimo įsigaliojimą. Organizacija taip pat atsižvelgė į tai, jog draudimas nebūtų smarkiai sumažinęs kaštų, nes šildytuvai bet kuriuo atveju būtų buvę naudojami bandymų metu.

Daugiau informacijos ieškokite .

">