„Manau, kad lietaus atveju bus labai sudėtinga, ypač be traukos kontrolės bei kitų praėjusiais metais turėtų pagalbos sistemų, sumažinusių galinių ratų blokavimą. Vis dėlto, tai neatskiriama lenktynių dalis“, - žurnalistų paklaustas apie galimą lietų atsakė L. Hamiltonas.

„Praeityje čia lenktynės lyjant lietui vyko nekartą. Nesvarbu, ar šlapia, ar sausa, Monako trasa yra pati geriausia. Be abejo, šlapia ji dar pavojingesnė, tačiau man taip tik įdomiau“, - tvirtino „McLaren“ lenktynininkas.

J. Buttonas taip pat neslėpė noro, kad lenktynės vyktų šlapioje trasoje.

„Visada smagu vairuoti šlapioje trasoje ir sudėtingomis sąlygomis. Mėgaujuosi tuo, nes tokiu atveju daugiau lemia lenktynininko sugebėjimai. Vis dėlto, lyjant varžybos čia būna pašėlusios, o man čia vairuoti be traukos kontrolės šlapioje trasoje dar neteko“, - pareiškė „Honda“ pilotas.

„Esu tikras, kad visi prie to prisitaikysime, visi mes esame labai geri (lenktynininkai – red. past.)“, - pažymėjo britas.

Vis dėlto, šis lenktynininkas išreiškė viltį, kad lietaus bus ir šeštadienio važiavimuose, nes tai sportininkams leistų geriau pasiruošti sekmadienio varžyboms.

Be to, J. Buttonas atkreipė dėmesį į tai, kad lenktynės šlapioje trasoje Monake yra dar pavojingesnės nei kitur ne tik dėl menkiausių klaidų neatleidžiančių barjerų, bet ir dėl kelio dangos ženklinimo, ypač baltų linijų prieš „Casino“ posūkį.

Paskutinį kartą lenktynės Monte Karle per lietų vyko 1997 metais. Tuomet finišą pasiekė 10 bolidų. 1996 metais, taip pat lyjant, finišą kirto vos 3 sportininkai, o pergalę šventė vidutiniokės „Ligier“ atstovas Olivier Panis.

Daugiau informacijos ieškokite .

">