“Lietuvos rytui” iškovojus pergalę, “Kalnapilio” alus už pusę kainos bus parduodamas ir valandą po rungtynių.

“Šia savo akcija prisidedame prie augančios sirgalių tradicijos svarbiausias sezono rungtynes stebėti baruose, linksmoje kompanijoje prie alaus bokalo. “Kalnapiliui” svarbus ne tik krepšinio, kaip populiarios sporto šakos, rėmimas, bet ir eiliniai sirgaliai. Neabejojame, kad ši mūsų staigmena “Lietuvos ryto” gerbėjams patiks ir jie komandos pergales vis dažniau sutiks kartu”, - sakė “Kalnapilio” ir “Vilniaus Tauro” rinkodaros direktorius Donatas Veinšneideris.

“Danish Brewery Group” priklausančios besijungiančios alaus daryklos “Kalnapilis” ir “Vilniaus Tauras” ne pirmus metus remia pačius žinomiausius Lietuvos sporto, kultūros ir meno renginius bei projektus. Tarp jų – Lietuvos Tautinis olimpinis komitetas, FIBA Čempionų taurės varžybos, pasaulio trigubo ultratriatlono čempionatas Panevėžyje, Valdovų rūmų atstatymas, Sostinės dienos, Kauno ir Klaipėdos džiazo festivaliai bei kiti projektai sostinėje ir kituose Lietuvos miestuose, teigiama pranešime spaudai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją