UAB „Viršuliškių prekybos centro“, valdančio vieną didžiausių pramogų ir laisvalaikio centrą „Moonplay“, plėtros vadovė Asta Nausėdė pastebi, kad lietuviai šiandien išties dažnai laisvalaikį renkasi praleisti rinkdamiesi naujas, kiek neįprastas, pramogas.

Nauja Padelio akademijos paslauga – vaikų atvežimas į treniruotes

Laisvalaikio ir pramogų centro atstovės teigimu, didelis dėmesys skiriamas tam, kad visi lankytojai galėtų atsipalaiduoti, todėl čia apstu erdvių, tinkančių įvairaus amžiaus žmonėms: kol vaikai linksminasi vienoje erdvėje, tėvai gali užsiimti kita veikla.

Viena unikaliausių, tačiau populiariausių centro pramogų – padelis. Prieš metus duris atvėrus „Moonplay“ centrui ir pristačius Padelio teniso akademiją, daugelis net nemokėjo teisingai kirčiuoti pavadinimo. O šiandien akademijoje auginama naujų žaidėjų karta – padelį žaidžia ir vaikai, ir suaugusieji, susirenka norintys pramogauti grupėmis.

A. Nausėdės teigimu, pramogos populiarumas nestebina, mat lietuvaičiai vis dažniau renkasi laisvalaikį leisti aktyviai.

„Galime pasidžiaugti, kad šiandien turime didžiausią uždarą padelio teniso akademiją Lietuvoje. Veikia net 6-ios aikštelės, kuriose nuolat žaidžia mūsų klientai. Žaisti galima jau nuo penkerių metukų. Per dieną apsilanko daugiau nei 60 žaidėjų, o su jais dirba 5 treneriai“, – dalijasi centro atstovė.

UAB „Viršuliškių prekybos centro“ plėtros vadovė Asta Nausėdė

Pašnekovė priduria, kad žmonės domisi šia sporto šaka: po truputį ji pritraukia ir tuos, kurie iki šiol žaidė lauko tenisą, ir tuos, kurie nori išbandyti kažką visiškai naujo.

„Šis sportas labai populiarus ir dėl to, kad greitai perprantama jo technika. Nepaisant to, kad padelis žaidžiamas poromis, nereikia bijoti pradėti treniruotis vienam, nes profesionalūs treneriai suranda partnerį ar net priešininkų porą. Labai smagu, kad Padelio teniso akademija nuolat organizuoja turnyrus“, – kalba Asta Nausėdė.

Pasak „Moonplay“ atstovės, akademijos vadovybė rado sprendimą, kad kuo daugiau vaikų galėtų treniruotis – jie organizuoja vaikų atvežimą iš mokyklų autobusais.

Ne mažiau svarbu ir klientų saugumas, todėl treniruotės vyksta laikantis visų saugumo reikalavimų: klientai dėvi kaukes, viskas yra dezinfekuojama, vėdinama ir valoma. A. Nausėdė patikina, kad ir kitos centro patalpos – nuolat vėdinamos, valomos keliskart per dieną, matomose vietose yra dezinfekcinių skysčių.

Batutų parkas – pramoga visoms amžiaus grupėms

Pasak pašnekovės, ne mažiau populiari ir didžiausią centro plotą užimanti batutų erdvė „Jump Space“. Tai – uždaras batutų parkas, kuriame galima ne tik šuoliuoti, bet ir švęsti gimtadienio šventes, sportuoti ar, kaip sako pašnekovė, išsivalyti galvą nuo blogų minčių.

UAB „Viršuliškių prekybos centro“ plėtros vadovė Asta Nausėdė

„Šioje erdvėje įrengtos trys atskiros erdvės, skirtos gimtadieniams – lankytojai gali ir pramogauti, ir švęsti. Čia visada dirba atsakingi asmenys, prižiūrintys vaikus ir jų saugumą. Erdvės nuolat dezinfekuojamos ir vėdinamos, kad žmonės galėtų saugiai, nesijaudindami leisti laisvalaikį“, – priduria ji.

Be gimtadienių erdvių, parke įrengtos dvi pramogų zonos, pritaikytos skirtingo amžiaus lankytojams, todėl čia veiklos randa tiek patys mažiausi vaikai, tiek jų tėvai.

Vienintelė tokia pramoga Lietuvoje

Spalio mėnesį lankytojų lauks dar viena naujovė – kompiuterinių žaidimų erdvė. Pasak Astos Nausėdės, tai – pirma ir kol kas vienintelė tokia pramoga Lietuvoje, o čia laiką leisti gali tiek vaikai, tiek vyresni lankytojai.

„Kompiuterinių žaidimų erdvė – visiška naujovė, kuri šiai dienai labai stipriai populiarėja užsienio šalyse. Tai bus vienintelė tokia erdvė Lietuvoje. Joje vyks įvairūs edukaciniai renginiai, kurių metu bus galima sužinoti apie žaidimų kūrimo technologijas, inovacijas, naujoves, žaidimų kūrėjų pasiekimus Lietuvoje ir pasaulyje“, – apie planus kalba pašnekovė.

Jos teigimu, poreikis tokiai erdvei atsirado stebint pasaulines tendencijas. Pasak plėtros vadovės, šiandien vis labiau populiarėja nauja koncepcija: žaisti ne vienam namie, o su kažkuo komandoje – norima dalytis patirtimi, sutikti bendraminčių.

„Žmonės ateina pažaisti, kartu papramogauti, nes galimybės labai įvairios. Galima žaisti vienam arba rasti komandą, kurioje „kovosi“ prieš kitus. Planuojame, kad šioje erdvėje vyks suaugusiųjų, mokyklų ar klasių turnyrai, o kiti galės užkandžiaudami juos stebėti. Labai smagu lietuviams pristatyti pramogą, kurios tokio dydžio iki šiol šalyje tiesiog nebuvo“, – džiaugiasi A. Nausėdė.

UAB „Viršuliškių prekybos centro“ plėtros vadovė Asta Nausėdė

Centre veikia ir interaktyvių virtualios realybės pramogų erdvė. Atvykę klientai gali rinktis iš daugiau nei 60 virtualios realybės patirčių sąrašo, pramogauti vieni ar su draugų kompanija. Adrenalino mėgėjai turi galimybę išbandyti virtualios realybės lenktynių stimuliatorius ar rinktis iš TOP 7 baimių patirčių. Taip pat neseniai VR SPOT'e atsirado ir naujos interaktyvios sienos bei grindų pramogos.

Pramogos, nukeliančios į 1980-ųjų Ameriką

Pramogų ir laisvalaikio centro „Moonplay“ lankytojai, jaučiantys nostalgiją, gali nusikelti ir į praeitą amžių – pasivažinėti 80-uosius primenančiais riedučiais, netgi su jais šokti.

„Tai yra vienintelis riedučių parkas Lietuvoje. Šios pramogos idėja atkeliavo iš Amerikos. Tai – didžiulė erdvė, kurioje galima riedėti, skambant 80-ųjų muzikai. Čia grojamos populiarios dainos, o jų ritmu važinėja įvairaus amžiaus klientai: nuo 5 iki 75 metų. Pastebime, kad riedučių parkas – labai populiari pramoga, ypač tarp jaunimo, kuris jau gali be tėvų ateiti ir pramogauti. Erdvėje vyksta ir treniruotės, kurių metu pati savininkė padeda bei mokina vaikus čiuožti. Tai taip pat populiari vieta gimtadieniams švęsti – tam yra net 3 atskiros erdvės“, – pasakoja A. Nausėdė.

Lankytojų patogumui įrengtos ir vietos pasistiprinti – centre galima paragauti armėniškos virtuvės, picos ar sušių. O kad nereikėtų toli ieškoti, maistas ruošiamas ir gimtadienio šventėms.

A. Nausėdė užsimena, kad pastatas turi galimybių pritraukti naujus nuomininkus su naujomis, nestandartinėmis idėjoms, todėl kviečia verslus ateiti ir įsikurti Laisvalaikio ir pramogų centre „Moonplay“.

„Domimės naujovėmis, sekame užsienio tendencijas, žinome, kas patrauktų mūsų klientą, tad visada laukiame naujų idėjų ar verslų, turinčių patirtį, galinčių į mūsų centrą pritraukti kuo daugiau susidomėjusių lankytojų“, – sako pašnekovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)