„Esu sporto instruktorė ir dirbu su vaikais lietuviais, gyvenančiais Anglijoje. Esu sukūrusi „Happy Kids Fitness Club“ klubą, kuriame vyksta fizinio lavinimo užsiėmimai vaikams. Rašau, nes nebegaliu tylėti! Labai gaila, kad koronaviruso situacija taip užsitęsė. Visur tvyro baimė, nerimas, stresas. Visa tai jaučia ir mūsų vaikai. Dėl jų privalome gyventi pozityviai. Nepatinka nuotolinis mokymasis? Džiaukimės, kad išvis galime tai daryti“, – rašė mama.

Anot jos, uždarytos sporto salės nėra priežastis nesportuoti. „Jei nors kiek pamąstysite, tikrai sugalvosite, kaip vaikus išjudinti. O judėti jiems būtina. Kartą sutikau berniuką gatvėje, kuris pasakojo kad dvi savaites nebuvo lauke, nes bijo išeiti. Aš buvau šokiruota. Ir tai ne pirmas toks vaikas. Vaikai bijo bendrauti. Tėvų pareiga su jais užsiimti“, – sakė sporto trenerė.

Ji patarė tris kartus per savaitę vaikams atlikti 60 min. vidutinio intensyvumo treniruotes ir pasidalijo idėjomis, ką per jas galima nuveikti:

Bėgiokite
Šokinėkite
Darykite pritūpimus
Šliaužkite
Voliokitės
Ropokite
Šokite

„Pasiimkite kamuolį, lanką, bet ką, ką tik turite. Taip lavinsite vaiko vikrumą, ištvermę, lankstumą, jėgą (iki 14 metų su svarmenimis sportuoti nerekomenduojama). Yra nemažai užsiėmimų per Zoom programėlę! Ieškokite, domėkitės, nes po to bus per vėlu. Vaikams bus sunku grįžti į normalų ritmą“, – sakė mama.