„Susituokę į Dubliną grįžome dar dvejiems metams, kol galiausiai nutarėme, kad jau laikas sugrįžti į Lietuvą, sėkmingai įsitvirtinome sostinėje. Sulaukėme daug pagalbos iš aplinkinių. Nuostabus jausmas, kai tavęs laukia sugrįžtančio, – kalba Simona. – Dažnai pagalvojame, ar vėl emigruotume? Tikrai ne! Čia mūsų namai.“

Vilnius – Sauliaus gimtasis miestas. Simona džiaugiasi, kad šis miestas turi neribotas galimybes. „Šiame mieste patogu gyventi. Nereikia ieškoti veiklų už miesto ribų, nes pats miestas jų nemažai pasiūlo. Po darželių skubame į būrelius, o savaitgalius planuojame iš anksto, – pasakoja Simona. – Kadangi pati esu pajūrio vaikas iš Palangos, man reikia jūros ošimo. Taigi mūsų vasaros visada būna autostradoje Vilnius–Palanga–Vilnius. Tačiau kitu metų laiku sostinėje nėra liūdna. Turime daug įvairių veiklų, jei jų pritrūksta, susigalvojame.“

Simonos ir Sauliaus Juodsnukių šeima

Rugsėjo mėnesį pora atnaujino santuokos įžadus. „Jau 10 metų esame vienas kitam prieš Dievą prisiekę būti ir laimėje, ir varge. Jų metu pakrikštijome ir jaunėlį“, – pasakoja ji. Paklausta apie galbūt atrastą laimingos santuokos receptą – numoja ranka: tokių nebūna: „Niekas nesukurs to skaniausio pyrago gabalėlio gramais, kiek ir ko turi būti, kad galutinis rezultatas išeitų tobulas. Santuoka – ne miltai ir ne druska. Ji yra darbas. Kiek dirbsite, tiek ir turėsite. Į ją reikia įdėti daug rūpesčio, supratimo, atjautos, meilės ir svarbiausia – mokėti išgirsti vienas kitą ir vertinti tai, kas yra šalia jūsų.“

Moteris juokiasi, kad namuose ją supa vien vyrai, nes su vyru Sauliumi jiedu augina du berniukus – Rojų (5 m.) ir Herkų (2 m.). Simona save vadina veiklia mama, rašo tekstus tėvams skirtame žurnale, veda savo tinklaraštį „GingerPowerBlog“, taip savaime kyla ir idėjos, kur nuvykti ar kažką pamatyti kartu su šeima.

Auginant vaikus porai didžiausias prioritetas yra auginti juos darnoje. Sunkiausia, anot Simonos, tėvystėje – nubrėžti ribas, auklėti ir mokyti vaikus laikytis jų. „Būna išimčių, bet mūsų šeimoje išlieka svarbiausias auklėjimo aspektas – išlaikyti jų vaikystę, jų džiaugsmingus prisiminimus, puoselėti jų jausmus“, – dalijasi dviejų berniukų mama.

Simonos ir Sauliaus Juodsnukių šeima

Pamatę, kad emocijos yra „pasiekusios aukščiausią tašką“, tėvai vaikams pasiūlo važiuoti į gamtą. Moteris tiki, kad gamta leidžia toms emocijoms susitvarkyti. „Mums labai pasisekė, kad vaikai mėgsta laiką leisti gryname ore, taigi dažnai stebime jų veiklas, pažintį su juos supančia aplinka, – sako ji ir dalijasi vienu tėvystės patarimu: – Vienintelis patarimas – jei vaikas sako, kad jam neįdomu, tai žinokite, kad tai netiesa. Jums tik reikia įdomiai pateikti užduotį ar veiklą. Sudominus vaiką, galima pasiekti nuostabių rezultatų. Nebijokite sugrįžti į vaikystę ir atrodyti šiek tiek keisti.“

Šeimos rinkimuose 2023 dalyvaujanti ir dėl įspūdingo prizo – šeimos atostogų Rodo saloje kovojanti šeima pasakoja, kad keliauti jiems – bene didžiausias prioritetas. „Keliaujame tiek, kiek leidžia galimybės ir finansai. Esame pasirinkę prioritetus, kad vaikams kuo daugiau parodytume pasaulio, dėl to atsisakome naujausių modelių telefonų, geresnės mašinos, vakarienių restoranuose ar pan. Leidžiame sau dažniau nuvažiuoti prie jūros, ežero ar aplankyti pažintinius takus, esančius Lietuvoje, – pasakoja Simona. – Turime šeimoje nerašytą taisyklę, kad savaitgalius leidžiame visi kartu. Tikime, kad ateis laikas, kai vaikai paaugs ir kurs savo tradicijas, tačiau dabar stengiamės, kad šeimoje jie matytų bendrystę bei betarpišką visų šeimos narių palaikymą.“

Simona įsitikinusi, kad kelionės tikrai augina vaikus – kaskart grįžę iš savaitgalio kelionės ar pabuvę ilgesnį laiką svečioje šalyje vaikai atrodo paaugę. „Pastebim, kad atsiskleidžia tie gabumai, emocijos, kurios kartais tiesiog tyliai laukia savo laiko ir vietos, – sako ji. – Todėl vos tik grįžę iš kelionės, renkamės kitą. Planuojame finansus, renkamės viešbutį ar kelionės kryptį. Vakarais mėgstame „YouTube“ vietoj filmukų žiūrėti kelionių tinklaraščius. Berniukai visada žiūri su dideliu susidomėjimu, jei juose pamato didelius baseinus ar vandens atrakcionus. Jiems tai pats didžiausias prioritetas kelionėje. Beje, pastarieji sūnų gimtadieniai vyko kelionėse. Rojus savo 5-ąjį gimtadienį sutiko Laplandijoje, o Herkus – Turkijoje, kaip ir savo pirmąjį gimtadienį ir dar tame pačiame viešbutyje.“

Svajodama laimėti kelionę moteris sako, kad labiausiai jos nori ne tiek sau, kiek savo vaikams. „Plėsdami jų geografinį profilį galbūt auginame kelionių tinklaraštininką arba kelionių agentą. Niekada nežinosi, ką pasauliui pasiūlys tavo vaikai“, – sako Simona.

Norite ir jūs dalyvauti konkurse? Tuomet nesnauskite! Naujienų portalas Delfi kartu su kelionių organizatoriumi „Tez Tour“ skelbia unikalų konkursą: Šeimos rinkimus 2023! Jums tereikia pasidalinti savo šeimos atostogų akimirka ir laimėti įspūdingą prizą – atostogas Rodo saloje visai šeimai! Visą informaciją rasite ČIA.

Specialusis projektas „Metų šeimos rinkimai 2023”