Asta ir Marius Atkočiūnai bei jų dukros Rūta ir Saulė – Delfi ir kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ metų šeimos rinkimų dalyviai. Mokyklos suole susipažinusi pora augo tame pačiame mieste ir nuo pirmųjų klasių lankė tą pačią mokyklą, tačiau pirmą kartą vienas kitą pamatė tik dešimtoje klasėje. Anot Astos, tai tikrai buvo lemtinga pažintis, kurią galima pavadinti meile iš pirmo žvilgsnio.

„Po 9 klasės turėjome pasirinkti humanitarinių arba tiksliųjų mokslų kryptį. Pasirinkta humanitarinė klasė buvo lemtinga, nes būtent joje pirmą kartą pamatėme vienas kitą. Nuo pirmo susitikimo apėmė keistas traukos jausmas, išaugo noras kiekvieną dieną eiti į mokyklą, prasidėjo jaudulys, žvilgsniai. Tai tęsėsi, kol baigėme 10 klasę, o 11-toje jau pradėjome draugauti. Taip ir draugavome iki lemtingos 2005-ųjų rugpjūčio 6 dienos, mūsų santuokos pradžios“, – pažinties detales su šypsena pasakoja Asta.

Netrukus pora susilaukė pirmagimės Rūtos, kuri išsklaidė vis dar gajų mitą, kad gimus vaikui lieka mažiau laiko vienas kitam. „Mes buvome pasiruošę tam, kad gimus vaikui keisis vyro ir moters santykiai. Puikiai žinojome, kad mūsų bus ne du, o jau trys, o dar vėliau – jau ir keturi šeimos nariai, kad mums, tėvams, savo meilę, rūpestį, laisvalaikį reiks dalyti į keturias dalis.“

Pasak Atkočiūnų, jų tvirtos šeimos receptas – nebandymas lygiuotis į kitas šeimas.

„Visada reikia gyventi savo šeimos gyvenimą, kurti savo laimę, nesidairyti ir nesilygiuoti į kitas šeimas, džiaugtis tuo ką turime. Žinome, kad svarbiausia, jog esame sveiki ir galime džiaugtis vienas kitu. Šeima tai didžiausia vertybė, ir didžiausia bei brangiausia Dievo dovana“, – įsitikinę Atkočiūnai.

Drauge leisti laiką ir keliauti mėgstanti šeima prisimena, kad gimus vaikams, ilgą laiką apskritai kelionių sau negalėjo leisti, išskyrus atostogas kaime. Tik gerokai paaugus vaikams ir pasikeitus finansinėms galimybėms, šeima pradėjo atostogauti užsienyje.

„Ir dabar vasaros atostogas leidžiame kaime, Ignalinos rajone. Ten daug vietų yra, kurias galima lankyti, pasivaikščioti gamtos apsuptyje, maudytis gausybėje ežerų, daug baidarių maršrutų, o vaizdai atima žadą. Stengiamės aplankyti ir Lietuvos pajūrį. Labai mėgstame pasivaikščiojimus gamtoje, dažnai lankome pažintinius takus. O į užsienį keliaujame vieną kartą per metus. Su vyru esame nusprendę nepirkti materialių dovanų vienas kitam. Jokie gražūs ir brangūs daiktai neatstos drauge praleisto laiko ir patirtų įspūdžių, todėl tos lėšos keliauja į kelionių biudžetą. Stengiamės taupyti ir tuomet renkamės kelionę į užsienį. Žinoma, atsižvelgiame, kad mums visiems būtų gera, smagu – ir prisimaudytumėme, ir pakeliautumėme su gidais ekskursijose.“

Tolimiausia ir ištvermingiausia šeimos buvo kelionė automobiliu į Kroatiją, o prieš pat pandemiją Astos 40-ojo jubiliejaus proga, šeima leidosi į kelionę po Tenerifę. „Tai buvo nuostabus mūsų šeimos laikas kartu, apvažiavome visą salą. Pamatėme daug gražių gamtos vaizdų, daug maudėmės skirtingo grožio paplūdimiuose, mėgavomės nuostabiu maistu. Buvo daug juoko, apsikabinimų ir neužmirštamų akimirkų“, – apie įsimintiną kelionę pasakoja moteris.

Atkočiūnų šeima tikina, jog kelionėms nėra reikli ir net jei kas nepavyksta pagal planą, to nesureikšmina. „Vien mintis, kad keliausime ir laikas bus skirtas tik mūsų šeimai, kad dainuosime, maudysimės iki soties, kad vakarais vaikščiosime promenadomis, ragausime daug ledų ir daug visko patirsime, neša laimę. Net širdis ima stipriau plakti, kaip tai yra smagu ir nepakartojama.“

Norite ir jūs dalyvauti konkurse? Tuomet nesnauskite! Naujienų portalas DELFI kartu su kelionių organizatoriumi „Tez Tour“ skelbia unikalų projektą: Šeimos rinkimus 2022! Jums tereikia pasidalinti savo šeimos atostogų akimirka ir laimėti įspūdingą prizą – atostogas Bodrume visai šeimai! Visą informaciją rasite ČIA.

Specialusis projektas „Metų šeimos rinkimai 2023”