Štai 10 produktų, kurie skatina intelekto vystymąsi, anot portalo babygaga.com.

Kiaušiniai

Kiaušiniai – baltymų šaltinis, jie ilgam suteiks jūsų kūdikiui sotumo jausmą. Kiaušiniuose taip pat yra cholino, kuris yra statybinė medžiaga, skatinanti vystytis atmintį, rašoma „WebMD“. Tai reiškia, kad vaikai atsimins daugiau dalykų, jiems bus lengviau mokytis ir pažindintis su aplinka.

Riešutai ir sėklos

Riešutai ir sėklos skatina vystytis vaikų intelektui. Šie maži produktai yra didelės maistinės vertės. Riešutuose, sėklose gausu baltymų, cinko, riebalų rūgščių ir geležies – šios medžiagos skatina vystytis atmintį, gerina smegenų veiklą, teigiama portale „The Asian Parent“.

Avižos

Avižų dribsnių, avižines košes vaikai valgo nuo mažens. Šis maistas – vienas tinkamiausių ir sveikiausių vaikams.

Avižose gausu ląstelienos, vitaminų E, B, cinko, kalio. Pasak „WebMD“, avižos – tiesiog supermaistas, skatinantis smegenis vystytis, stiprinantis intelektą.

Pupos

Pupose – išties daug vitaminų, omega trys riebalų rūgščių, mineralų, angliavandenių ir ląstelienos, tad pupos neabejotinai yra intelektą lavinantis maistas vaikams.

Uogos

Raudonos, violetinės, rožinės uogos turi daug antioksidantų. Uogose yra ir vitamino C, omega trys riebalų rūgščių, t. y. smegenų veiklą gerinančių komponentų.

Avokadai

Avokadai – tikras supermaistas, juose gausu folio rūgšties, antioksidantų, omega trys riebalų rūgščių, liuteino, magnio, kalio, vitaminų A, B, C, D, E ir K.

Lašiša

Lašišoje yra būtinų kūdikio smegenims vystytis medžiagų – omega trys riebalų rūgščių, ypač eikozapentaeno (EPA) ir dokozaheksaeno (DHA) rūgščių. Vaikai turi valgyti lašišos, kad augtų ir tinkamai funkcionuotų jų smegenys.

Graikinis jogurtas

Įprastame (ne liesame) graikiniame jogurte gausu baltymų, ilgam suteikiančių sotumo jausmą, o tai svarbu, kad mažylis galėtų susikaupti, sukoncentruoti dėmesį. Šis jogurtas turi ir vitaminų, mineralų, probiotikų – šios medžiagos stiprina sveikatą.

Liesa jautiena

Liesa jautiena – baltymų šaltinis, joje yra ir atmintį gerinančios geležies, cinko.

Daržovės

Kuo įvairesnių spalvų maistas, tuo daugiau vitaminų iš jo gaus kūdikiai. Ryškiose daržovėse gausu antiksidantų, kurie stiprina smegenų ląsteles.